کد خبر: 276143
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۲:۲۴:۰۰
| |

رییس هیات کشتی چهارمحال و بختیاری:

کشتی تنها فدراسیونی است که استقلال کامل دارد/ بلاتکلیفی به کشتی آسیب می‌زند/ رییس آینده فدراسیون باید با وزارت ورزش هماهنگ باشد

محمد مسعودی پیشکسوت کشتی و رییس هیات کشتی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: به نظرم کشتی تنها فدراسیونی است که استقلال کامل در تصمیم گیری دارد و در این رابطه گام‌های اساسی با اتحادیه جهانی برداشته است.

کشتی تنها فدراسیونی است که استقلال کامل دارد/ بلاتکلیفی به کشتی آسیب می‌زند/ رییس آینده فدراسیون باید با وزارت ورزش هماهنگ باشد
کد خبر: 276143
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۲:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد مسعودی گفت: با توجه به نزدیکی المپیک 2020 و اهمیت مدال آوری در آن، رییس آینده فدراسیون باید هرچه سریعتر انتخاب شود. با سرپرست اداره شدن فدراسیون، زیبنده ورزش اول و ملی کشورمان نیست. مسئول اداره کننده فدراسیون به عنوان سرپرست باید از آینده مجموعه خود آگاهی داشته باشد و بتواند تصمیمات مهم و بلند مدت را اتخاذ کند.


وی اظهار داشت: وزارت ورزش باید سریعتر انتخابات فدراسیون کشتی را برگزار کند تا رییس آینده بتواند برای حضور قدرتمند در المپیک برنامه ریزی دقیق انجام دهد.


مسعودی در پاسخ به این سوال که در سمینار هفته گذشته تصمیم جدی برای مطرح کردن انتخابات فدراسیون با وزارت ورزش مطرح نشد؟ گفت: اینکه بخواهیم در این رابطه با وزارت ورزش جلسه و یا مکاتبه داشته باشیم، کار درستی نیست و امیدوارم مسئولان هرچه سریعتر انتخابات را برگزار کنند.


وی ادامه داد: به نظرم کشتی تنها فدراسیونی است که استقلال کامل در تصمیم گیری دارد و در این رابطه گام‌های اساسی با اتحادیه جهانی برداشته است. اتحاد و همدلی که اکنون در بین مجمع فدراسیون کشتی وجود دارد در بین سایر فدراسیون‌ها زبانزد است.


رییس هیات کشتی استان چهار محال و بختیاری اظهار داشت: رییس آینده فدراسیون باید با وزارت ورزش هماهنگ باشد تا کار ها به شکل دقیق‌تری پیش برود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها