معاون شهردار تهران:

ساماندهی کودکان خیابانی وظیفه شهرداری است/هیچ‌‌یک از گرمخانه‌های تهران استاندارد نیست

معاون امور فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در قانون شهرداریها وظایفی برای مدیریت شهری در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ساماندهی کودکان خیابانی یکی از وظایف شهرداریها محسوب می‌شود و این در حالی است که هم اکنون گرمخانه استانداری را در تهران نداریم.

ساماندهی کودکان خیابانی وظیفه شهرداری است/هیچ‌‌یک از گرمخانه‌های تهران استاندارد نیست
کد خبر: 276187
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۳:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ جوادی یگانه معاون امور فرهنگی شورای شهر تهران در جریان صدوبیست ونهمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز که با موضوع ادامه بررسی بودجه 98 شهرداری تهران برگزار شد، با اشاره به درخواست مطرح شده از سوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران مبنی بر افزایش 200 میلیارد تومان به اعتبارات حوزه فرهنگی شهر تهران اظهار کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تلاش کرده تمام اقدامات در حوزه فرهنگی شفاف و روشن باشد که از آن جمله می‌توان به اقداماتی که در محرم امسال اتفاف افتاد اشاره کرد.

وی افزود: در همین ارتباط بن‌هایی که به عنوان کمک به هیئت‌های مذهبی ارائه شد کاملا روشن و شفاف بود و مدارک و اسناد آن موجود است.

یگانه با اشاره به اینکه در قانون شهرداریها وظایفی برای مدیریت شهری در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ساماندهی کودکان خیابانی یکی از وظایف شهرداریها محسوب می‌شود و این در حالی است که هم اکنون گرمخانه استانداری را در تهران نداریم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به موضوع آسیبهای اجتماعی اشاره کرد و گفت: این مسئله مهم مورد مطالبه شهروندان تهرانی است و مدیریت شهری باید راهکارهایی را برای رفع آسیبهای اجتماعی طراحی و اجرا کند.

وی به احداث پاساژ و پاساژگردی اشاره کرد و گفت: در کنار این موضوعات باید بتوانیم پیاده‌روهایی را نیز برای تردد شهروندان طراحی کنیم که از آن جمله می‌توان به پیارده‌رهای لاله‌زار و رودکی و امثال آن اشاره کرد.

یگانه ادامه داد: پیشنهاداتی که از سوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ارائه شد مورد قبول معاون فرهنگی قرار داریم علاوه بر این ما پیشنهادی را مبنی بر تعمیر و تجهیز توالت‌های عمومی مساجد داده‌ایم و بنا داریم در سال آینده به گونه‌ای عمل کنیم که توالت‌های عمومی از ساعت 7 صبح باز باشند و شهروندان در صورت نیاز به آنها مراجعه داشته باشند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها