کد خبر: 276210
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۴:۳۱:۰۰
| |

ملی‌پوش پاراتکواندو:

تمام کشور‌ها در پاراتکواندو سرمایه‌گذاری کرده‌اند

مهدی پوررهنما ملی‌پوش پاراتکواندو عنوان کرد: پس از ورود پاراتکواندو به بازی‌های پارالمپیک، کشور‌ها سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این رشته داشته‌اند. 

تمام کشور‌ها در پاراتکواندو سرمایه‌گذاری کرده‌اند
کد خبر: 276210
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۴:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی پوررهنما پس از کسب عنوان قهرمانی در جام پاراتکواندوی جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: تعداد حریفان شاید کم بود، اما مهم کسب 10 امتیاز از این رقابتها است که به ذخایر امتیازات من اضافه شد.

وی افزود: از حالا خودم را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کنم. این مسابقات تیرماه به میزبانی اردن برگزار خواهد شد. دو هوگوپوش کره‌ای و ژاپنی از رقبای جدی من در مسابقات قهرمانی آسیا هستند. قهرمانی جهان در راند طلایی به حریف ژاپنی باختم. امیدوارم در مسابقات آسیا این شکست را جبران کنم.

قهرمان پاراتکواندوی جهان ادامه داد: با توجه به این که تعداد رقابت‌هایی که حضور پیدا می‌کنیم به نسبت رقبایم کمتر است باید امتیاز کامل را کسب کنم تا به این شکل جبران شود. در حال حاضر بیش از صد امتیاز از تکواندوکار رنکینگ دوم فاصله دارم، اما باید تا پارالمپیک این امتیازات را به خوبی مدیریت کنم.

پوررهنما در پایان خاطرنشان کرد: همه کشور‌ها هزینه می‌کنند. در قهرمانی جهان 2015 ژاپنی‌ها بازیکنی نداشتند، اما مربیان این کشور تمام مبارزات تکواندوکاران حاضر را در این مسابقات فیلمبرداری می‌کردند. حالا این کشور پاراتکواندوکاران قدرتمندی دارند. به هرحال کار سختی در پیش داریم و زمان زیادی تا پارالمپیک باقی نمانده است.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها