کد خبر: 276287
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۶:۵۸:۰۰
| |

فرمانده ارتش الجزایر:

اجازه بازگشت ناامنی به کشور را نمی‌دهیم

قاید صالح رئیس ستاد مشترک ارتش الجزایر روز سه شنبه اعلام کرد که نیروهای ارتش حفظ امنیت کشور را تضمین خواهند کرد و هرگز اجازه نخواهند داد که کشور به دوران خون و خونریزی بازگردد.

اجازه بازگشت ناامنی به کشور را نمی‌دهیم
کد خبر: 276287
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۶:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| قاید صالح گفت: مردم بزرگ الجزائر همواره قدر نعمت امنیت را می دانند.


به گزارش تلویزیون الجزائری النهار، وی در جریان بازدید از آکادمی نظامی شرشال، تاکید کرد: می دانیم که امنیت جاری در کشور رفته رفته تثبیت و محکم می شود.


صالح تصریح کرد: ارتش زمام امور امنیت و ثبات را در دست خواهد داشت و مردمی که تروریسم را شکست دادند، می‌دانند که چگونه با شرایط امروز کشورشان برخورد کنند.


با وجود افزایش اعتراضات مردمی، عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهوری الجزایر روز گذشته به طور رسمی با تحویل مدارک خود در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.


الجزایر از سوم اسفندماه صحنه تظاهرات در مخالفت با تصمیم بوتفلیقه برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری است که قرار است 18 آوریل (29 فروردین) آینده در این کشور برگزار شود.


بوتفلیقه رئیس جمهوری کنونی از سال 1999 تا کنون به مدت چهار دوره متوالی قدرت را در دست داشته است و اکنون نیز برخی احزاب و شخصیت های الجزایری خواستار نامزدی او برای این انتخابات هستند.


هزاران نفر از مردم الجزایر در اعتراض به نامزدی بوتفلیقه طی روزهای گذشته به خیابان ها آمدند و خواستار کنار رفتن او از نامزدی این دور از انتخابات شدند.


بوتفلیقه 81 ساله، در سال 2013 دچار سکته مغزی شد و از آن زمان به ندرت در مجامع عمومی حاضر می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها