کد خبر: 276363
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۰۹:۴۶:۰۰
| |

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):

افزایش میزان وام مددجویان کمیته امداد در سال آینده

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد: قرار است سال آینده میزان وامی که از محل تبصره 16 به مددجویان پرداخت می‌شود، 2.5 برابر بشود و کل تسهیلات پرداختی به 3500 میلیارد تومان خواهد رسید.

افزایش میزان وام مددجویان کمیته امداد در سال آینده
کد خبر: 276363
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۰۹:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی که در بانک کشاورزی برگزار شد، اعلام کرد: امسال از محل تبصره 16 مبلغ هزار و 400 میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شد که سهم بانک کشاورزی از این میزان، 100 میلیارد تومان بود و این بانک صد درصد به تعهدات خودش عمل کرده است.

فتاح با بیان این‌که وام‌هایی که به مددجویان پرداخت می‌شود 5 تا 20 میلیون تومان است، گفت: این وام‌ها بر اساس نوع اشتغال، تسهیلات، شهری و روستایی بودن در نوسان است و با حداقل زمان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

به گفته رئیس کمیته امام خمینی(ره) طی 5 سال گذشته مددجویان کمیته امداد 500 میلیارد تومان از بانک کشاورزی تسهیلات دریافت کرده‌اند.

فتاح گفت: با توجه به نتایج بسیار خوبی که پرداخت وام به مددجویان داشت، قرار شده سال آینده میزان وامی که از محل تبصره 16 پرداخت می‌شود، 2.5 برابر بشود و کل تسهیلات پرداختی به 3500 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی پیش‌بینی کرد که سال آینده 200 هزار فقره وام به مددجویان کشور پرداخت شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین گفت: تسهیلاتی که به مددجویان پرداخت می‌شود طی 2 تا 3 سال آن‌ها را خودکفا می‌کند و می‌توانند روی پای خود بایستند.

به گفته فتاح در سال جاری به واسطه تسهیلاتی که مددجویان دریافت کرده‌اند، توانسته‌اند 5 هزار 400 میلیارد تومان درآمد برای خودشان و اقتصاد کشور فراهم کنند.

به گفته وی معوقات مددجویان تنها یک درصد بوده و قسط‌شان را به موقع پرداخت کرده‌اند.

وی در عین جال عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وام‌هایی که مددجویان دریافت می‌کنند مانند بقیه وام‌های چند صد میلیاردی نیستند که هم وام‌های درشت می‌گیرند و نمی‌پردازند و تازه مدعی هم هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این‌که امکان پرداخت وام به فرزندان خانواده‌های تحت پوشش هم وجود دارد، گفت: ‌این پرداخت به شرطی است که فرزندان از خانواده و سرپرست خانواده حمایت کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها