کد خبر: 276379
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۰۹:۵۸:۰۰
| |

قیمت انواع شیرینی در آستانه نوروز

علی بهره‌مند رییس اتحادیه قنادان تهران اعلام کرد: در واحدهای درجه یک قیمت شیرینی‌های تر کیلویی 26هزار تومان، پاپیونی کیلویی 21هزار و 500 تومان، زبان کیلویی 21هزار و 500 تومان ، نان برنجی کیلویی 21هزار و 500 تومان ، گل محمدی 21 هزار تومان و کیک یزدی نیز 15هزار تومان است. 

قیمت انواع شیرینی در آستانه نوروز
کد خبر: 276379
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۰۹:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی، قیمت شیرینی در آستانه نوروز گران نمی‌شود.

علی بهره‌مند با بیان این مطلب افزود: به دلیل اینکه شیرینی جزو اقلام پرمصرف خانوارهای ایرانی به شمار می‌رود و همچنین با توجه به افزایش قیمت‌ها و پایین آمدن توان اقتصادی خانواده‌ها، باوجود مشکلاتی فراوانی که صنف ما با آن مواجه است، ترجیح داده‌ایم به مناسبت نوروز قیمت اجناس خود را افزایش ندهیم و این گونه به هموطنان در کاهش هزینه های سال جدید کمک کنیم.

رییس اتحادیه قنادان تهران تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی ماه های گذشته، اتحادیه و اعضای آن خود را ملزم به حمایت از هموطنان می دانند بنابراین به مناسبت نوروز، سیاست افزایش قیمت شیرینی و … اصلا در برنامه کاری ما جایی ندارد. برای افزایش قیمت شیرینی در سال 98 بعد از ماه رمضان تصمیم گیری خواهیم کرد.

علی بهره‌مند درباره قیمت انواع شیرینی پرمصرف بیان کرد: در واحدهای درجه یک قیمت شیرینی‌های تر کیلویی 26هزار تومان، پاپیونی کیلویی 21هزار و 500 تومان، زبان کیلویی 21هزار و 500 تومان ، نان برنجی کیلویی 21هزار و 500 تومان، گل محمدی 21 هزار تومان و کیک یزدی نیز 15هزار تومان است.

رییس اتحادیه قنادان تهران توضیح داد: اجناس پرمصرف در حرفه قنادی را اتحادیه و کمیسیون فنی قیمت گذاری می‌کند و یک سری اجناس وجود دارد که خارج از این روند نرخ گذاری و بر اساس میزان عرضه و تقاضا قیمت گذاری می شوند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها