کد خبر: 276551
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۴:۳۱:۰۰
| |

آیت‌الله‌ صانعی در دیدار با قائم‌مقام و جمعی از اعضای حزب اعتمادملی مطرح کرد:

با چه استدلالی می‌گویید فلانی نباید بعد از 50 سال به مدرسه فیضیه بیاید؟/ آنچه انسان را به بدبختی می‌کشاند حب ثروت و حب قدرت است/ برخی می‌آیند می‌پرسند آیا کسی که روی صندلی نماز بخواند می‌‌تواند پیش‌نماز شود؟ این سئوال شیطانی است

آیت‌الله‌العظمی صانعی در دیدار قائم مقام دبیرکل حزب اعتمادملی با بیان اینکه دعا کنید خدا به شما و به ملت کمک کند و شما بتوانید به ملت خدمت کنید، گفتند: آنچه انسان را به بدبختی می‌کشاند حب ثروت و حب قدرت است. در مورد برخی افراد من نمی‌گویم کاری بکنند، حداقل همراهی نکنند. خیلی‌ها را می‌بینیم که با برخی کارهای نادرست همراهی می‌کنند. من 50 سال مدرسه فیضیه رفتم، ناگهان گفتند دیگر نباید بیایید. خب آنجا وقف عام است. با چه استدلالی می‌گویید فلانی نباید بیاید؟

با چه استدلالی می‌گویید فلانی نباید بعد از 50 سال به مدرسه فیضیه بیاید؟/ آنچه انسان را به بدبختی می‌کشاند حب ثروت و حب قدرت است/ برخی می‌آیند می‌پرسند آیا کسی که روی صندلی نماز بخواند می‌‌تواند پیش‌نماز شود؟ این سئوال شیطانی است
کد خبر: 276551
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۴:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت‌الله‌العظمی صانعی در دیدار قائم مقام دبیرکل حزب اعتمادملی و جمعی از اعضای شورای مرکزی این حزب با بیان اینکه دعا کنید خدا به شما و به ملت کمک کند و شما بتوانید به ملت خدمت کنید، گفتند: آنچه انسان را به بدبختی می‌کشاند حب ثروت و حب قدرت است. در مورد برخی افراد من نمی‌گویم کاری بکنند، حداقل همراهی نکنند. خیلی‌ها را می‌بینیم که با برخی کارهای نادرست همراهی می‌کنند. من 50 سال مدرسه فیضیه رفتم، ناگهان گفتند دیگر نباید بیایید. خب آنجا وقف عام است. با چه استدلالی می‌گویید فلانی نباید بیاید؟

ایشان افزودند: این چند روز بعد از انتشار فیلم نماز خواندن آقای موسوی برخی می‌آیند می‌پرسند آیا کسی که روی صندلی نماز بخواند می‌‌تواند پیش‌نماز شود؟ خب این سئوال شیطانی است؛ الهی که نیست. معتقدم در حال حاضر نگه داشتن دین از نگه داشتن سرب گداخته در کف دست سخت‌تر است.

توضیح حضرتی به پرسش آیت الله صانعی درباره قانون جدید انتخابات

الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتماد ملی نیز در این دیدار با بیان اینکه حامل سلام و پیام تشکر خانواده آقای کروبی به‌خاطر نامه اخیر ایشان است، در پاسخ به سئوال آیت‌الله صانعی درباره قانون جدید انتخابات توضیح داد: یکی از ویژگی‌های قانون جدید، استانی شدن انتخابات است که در مجلس ششم رد شد، اما این بار نمایندگان شورای نگهبان این موضوع را پذیرفته‌اند و به این ترتیب کاندیدایی که در شهرستان 15 درصد آرا را آورده در استان آرایش محاسبه می‌شود و در واقع نماینده استان می‌شود. بخش مهم این قانون نقش دادن به احزاب است و هر کاندیدا اسمش می‌تواند فقط در یک لیست باشد مگر اینکه به کلی مستقل وارد انتخابات شود. مطلب جدید این بود که نمایندگان سه دوره متوالی بیشتر نتوانند در مجلس حضور یابند و برداشت این بود که حضور چهار دوره متوالی در مجلس یک رانت معروفیت ایجاد می‌کند.

در ادامه این جلسه، اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی، گفت: شما از علمایی بودید که کنار مردم بودید. اما ما نمی‌دانیم به نسل آینده درباره دینداری چه بگوییم؟ بیش از هشت سال است که افرادی بدون قانون در حصر هستند؛ برخی از علما چرا سکوت کرده‌اند؟ من نگران دین هستم.

در این دیدار الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتماد ملی، اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب، حسن کریمیان رئیس کمیته مناطق و مهران فرجی و عطاءالله سینایی، اعضای شورای مرکزی حزب، به همراه محمد کمره‌ای دبیر حزب اعتماد ملی استان قم و روح‌الله هاشمی، دبیر حزب اعتماد ملی استان اراک، حضور داشتند.

منبع: سایت رسمی حزب اعتمادملی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها