کد خبر: 276559
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۴:۳۹:۴۴
| |

مادورو خواستار برگزاری تظاهرات ضدامپریالیستی شد

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا وعده داد که فشارها بر رئیس‌جمهوری این کشور را افزایش دهد. «نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا هم در مقابل قول داد «اقلیت دیوانه‌ای» را که می‌خواهند او را از قدرت کنار بزنند، شکست دهد.

مادورو خواستار برگزاری تظاهرات ضدامپریالیستی شد
کد خبر: 276559
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۴:۳۹:۴۴

اعتمادآنلاین| «خوان گوایدو» رئیس‌جمهوری خودخوانده ونزوئلا به خبرنگاران گفت: دولت کاراکاس غرقه در تناقضات است و نمی‌داند که چگونه به مردم ونزوئلا پاسخ دهد. آنها فکر می‌کنند که فشارها به آخر رسیده اما این تازه آغاز ماجراست.

گوایدو گفت: بخش دولتی بسیاری از حقوق خود را از دست داده و ما دیگر گزینه‌ای جز نافرمانی مدنی نداریم.

این اظهارات از سوی گوایدو در حالی مطرح شده که «نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهوری ونزوئلا به حامیانش تاکید کرد تا روز شنبه برای مقابله با اعتراضات جدید از سوی گوایدو به راهپیمایی‌های ضدامپریالیستی دست بزنند.

مادورو در جمع حامیانش از زمان بازگشت گوایدو به کشور گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، ما در مقابل توطئه و باج‌خواهی پیروز هستیم اگرچه یک اقلیت دیوانه به انزجار و نفرت خود ادامه می‌دهند.

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا قول داده است «اقلیت دیوانه‌ای» را که می‌خواهند او را از قدرت کنار بزنند، شکست دهد.

مادورو در مراسمی به مناسبت ششمین سالگرد درگذشت هوگو چاوز رئیس جمهور قبلی ونزوئلا گفت: «اینکه یک اقلیت دیوانه با نفرت و تلخی رفتار می‌کند، مشکل آنهاست. ما به آنها توجه نمی‌کنیم، هم‌میهنان.»

او افزود: ما آنها را در جا خشک خواهیم کرد، کار آنها، اتحاد ملی آنها را. بگذارید اقلیت دیوانه به رفتار تلخ خود ادامه دهد، ما آنها را مغلوب خواهیم کرد. برای چاوز چنین می کنیم، برای تاریخ بزرگ کشورمان این کار را می‌کنیم.

او در برابر گروهی از نظامیان خواستار «راهپیمایی‌های ضدامپریالیستی در بزرگداشت روز ضدامپریالیستی بولیواری» در روز شنبه شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها