مخالفت سهامدار تسلا با مدیریت الون ماسک

«جیمز اندرسون» یکی از مدیران شرکت مدیریت سرمایه گذاری «بایلی گیفورد» و دومین سهامدار بزرگ تسلا در مصاحبه ای اعلام کرده لزومی ندارد الون ماسک مدیر ارشد اجرایی این شرکت باشد.

مخالفت سهامدار تسلا با مدیریت الون ماسک
کد خبر: 276622
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۶:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| به گفته یکی از سهامداران اصلی شرکت خودروسازی تسلا، لزومی ندارد الونماسک مدیر ارشد اجرایی این شرکت باشد.


به گزارش تلگراف، «جیمز اندرسون» یکی از مدیران شرکت مدیریت سرمایه گذاری «بایلی گیفورد» و دومین سهامدار بزرگ تسلا در مصاحبه‌ای گفت: ماسک می‌تواند نقش دیگری در شرکت داشته باشد. اگر او مسئولیت دیگری را برعهده گیرد ما با او مخالفتی نمی‌کنیم. تصور نمی‌کنم لازم باشد حتماً او مدیر ارشد اجرایی شرکت باشد.

این شرکت مدیریت سرمایه گذاری حدود 7.7 درصد از سهام تسلا را در اختیار دارد. این درحالی است که الون ماسک به عنوان سهامدار 20 درصد سهام تسلا را در اختیار دارد.

اندرسون در مصاحبه‌ای دیگر با خبرگزاری بلومبرگ نیز گفته بود، درخواست او در ژوئن 2018 برای ایجاد آرامش و سکون درباره حواشی شرکت تسلا موفقیت آمیز نبوده است.

این درحالی است که توئیت های الون ماسک جنجال‌های زیادی به پا کرده است. در هفتم آگوست 2018 توئیت او درباره دستیابی به سرمایه لازم برای خرید کل سهام شرکت سبب شد کمیته بورس و اوراق بهادار آمریکا به دلیل اختلال در بازار سهام از او شکایت کند.

او بعداً با این کمیته توافق کرد و طبق آن ملزم شد تا از مدیریت شرکت تسلا کناره گیری کند و 20 میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها