کد خبر: 276628
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

عزم حشد شعبی عراق برای بستن معروف‌ترین پایگاه آمریکا در این کشور

ائتلاف گروه‌های حامی حشد شعبی در پارلمان عراق بر عزم خود برای پایان دادن کامل به حضور نیروهای آمریکایی در کشورشان تاکید کرد.

عزم حشد شعبی عراق برای بستن معروف‌ترین پایگاه آمریکا در این کشور
کد خبر: 276628
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ائتلاف گروه‌های حامی حشد شعبی در پارلمان عراق بر عزم خود برای پایان دادن کامل به حضور نیروهای آمریکایی در کشورشان تاکید کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، ائتلاف فتح به رهبری هادی العامری تاکید کرد برای جلوگیری از تکرار تجربه واشنگتن در سوریه و تشکیل گروه‌های هوادار ادامه بقایش در عراق، قصد دارد مسئله اخراج نیروهای آمریکایی از کشور را به طور جدی تا تصویب این کار پیگیری کند.

حسن سالم از اعضای این ائتلاف در بیانیه‌ای مطبوعاتی که در اختیار رسانه‌های عراقی قرار داد اعلام کرد برخی از فراکسیون‌های سیاسی پارلمان پشت پرده در راستای تحقق اهداف آمریکا فعالیت کرده و در حال تکاپو برای لغو پیش‌نویس قانون اخراج نیروهای بیگانه از کشور هستند.

این عضو پارلمان عراق فاش کرد ضعف ساختار سیاسی در عراق به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا این انگیزه را داد تا نیروهای جنگی کشورش را در عراق باقی نگه داشته و از اختصاص بودجه 3 میلیارد دلاری برای تقویت بیشتر پایگاه عین الاسد سخن بگوید.

به گفته سالم با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته مجلس عراق عزم خود را برای تعطیلی پایگاه عین الاسد و اخراج نیروهای آمریکا جزم کرده و در این کار بسیار جدی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها