کد خبر: 276630
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

از صلح جای اعدام تا درخواست اهدای خون برای بیماران تالاسمی

نظر امام جمعه نقده درباره کودک‌همسری، صلح به جای اعدام، خطرات کودکانی بدون تابعیت، پرداخت عیدی مددجویان، کمبود خون برای بیماران تلاسمی و افزایش زمان فعالیت صنوف مهم‌ترین اخبار اجتماعی 15 اسفند بود.

از صلح جای اعدام تا درخواست اهدای خون برای بیماران تالاسمی
کد خبر: 276630
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حیدری‌زاد، امام جمعه نقده با بیان اینکه اسلام هیچ تاکیدی بر کودک‌همسری ندارد، گفت: برای ازدواج تنها بحث بلوغ شرعی کفایت نمی‌کند و فرد باید دارای شرایط لازم برای مسئولیت‌پذیری نیز باشد

با تلاش اعضای ستاد تالیف قلوب استان کرمانشاه، پ رونده قتل مردی جوان پس از چهار سال به صلح و سازش منجر شد و قاتل با عفو و بخشش اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

جلیلی رحیمی، عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: اگر لایحه اعطای تابعیت به فرزندان مادر ایرانی تصویب نشود، افراد زیادی در کشور فاقد هویت و سرنوشت باقی می‌مانند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از پرداخت عیدی مددجویان این سازمان به اندازه یک ماه مستمری آنها در هفته پایانی اسفندماه خبر داد.

یونس عرب، مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران با بیان اینکه ادامه حیات بیماران تالاسمی وابسته به خون و خون‌گیری است از کمبود شدید خون برای بیماران تالاسمی خبر داد و از مردم برای اهدای خون و حل مشکل بیماران دعوت کرد.

سرهنگ مرادی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش ساعت فعالیت کسبه و صنوف در شب عید تا ساعت 2 بامداد خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها