یکی از آثار مطرح گابریل گارسیا مارکز سریال می‌شود

نتفلیکس امتیاز ساخت سریالی را با اقتباس از رمان معروف «صد سال تنهایی» نوشته گابریل گارسیا مارکز، به دست آورد.

یکی از آثار مطرح گابریل گارسیا مارکز سریال می‌شود
کد خبر: 276673
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۰۸:۵۷:۴۸

اعتمادآنلاین| مشهورترین رمان گابریل گارسیا مارکز سریال می‌شود. کار ساخت این سریال به کمپانی مشهور نتفلیکس سپرده شده است.

«صد سال تنهایی» مشهورترین رمان مارکز است که بیش از 47 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شده و به 46 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. این کتاب پیش از این هیچ‌گاه دستمایه ساخت اثری تصویری نشده است.

به گفته نتفلیکس بیشتر فیلمبرداری سریال «صد سال تنهایی» در کلمبیا و به زبان اسپانیایی انجام خواهد شد.

پیش از این آثار مشهوری از مارکز مثل «عشق در سال‌های وبا» و «گزارش یک مرگ‌» به آثار سینمایی تبدیل شده‌اند اما حکایت «صد سال تنهایی» چیز دیگری است. به گفته پسرهای مارکز، او هیچگاه مایل به فروش امتیاز ساخت اثری تصویری از «صد سال تنهایی» نبود چرا که گمان می‌کرد سینما هنوز قابلیت به تصویر کشیدن این داستان را ندارد و علاوه بر این ساخته شدن آن به زبانی غیر از اسپانیایی را عادلانه نمی‌دانست.

البته اکنون زمان عوض شده است و همین امسال فیلم «رُما» در نتفلیکس به زبان اسپانیایی ساخته شد و علاوه بر جذب مخاطبان جهانی، جوایز ارزنده سینمایی از گلدن گلوب گرفته تا اسکار را درو کرد.

«صد سال تنهایی»‌ داستان چند نسل از خانواده بوئندیا را روایت می‌کند و یکی از مهم‌ترین آثار رئالیسم جادویی در ادبیات جهان است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها