کد خبر: 276719
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۱۰:۲۰:۰۰
| |

بعد از حمله طالبان به پایگاه شوراب صورت گرفت

حضور مسئولان ارشد امنیتی افغانستان و آمریکا در پایگاه شوراب

سه مقام عالیرتبه و ارشد امنیتی افغانستانی و آمریکایی از پایگاه نظامی شوراب در ولایت هلمند افغانستان که هفته گذشته مورد تهاجم طالبان قرار گرفته بود ، بازدید کردند.

حضور مسئولان ارشد امنیتی افغانستان و آمریکا در پایگاه شوراب
کد خبر: 276719
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۱۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سه مقام عالیرتبه و ارشد امنیتی افغانستانی و آمریکایی از پایگاه نظامی شوراب در ولایت هلمند افغانستان که هفته گذشته مورد تهاجم طالبان قرار گرفته بود، بازدید کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، رسانه‌های افغانستان اعلام کردند اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع، ژنرال مسعود اندرابی سرپرست وزارت داخله و ژنرال اسکات میلر فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در این کشور قبل از ظهر امروز وارد پایگاه نظامی شوراب در ولایت هلمند شدند.

وزارت دفاع افغانستان هم در بیانیه‌ای ضمن تایید این خبر تاکید کرد هر سه آنها هم اکنون برای بازدید از پایگاه شوراب در این محل حضور دارند.

گفتنی است هفته گذشته این پایگاه مورد تهاجم یک تیم انتحاری گروه طالبان قرار گرفت. بر اساس ادعای طالبان درگیری در این پایگاه بیش از 72 ساعت به طول انجامید و مهاجمان موفق شدند شمار قابل توجهی ازنظامیان افغانستانی و آمریکایی را کشته و تعداد زیادی از ادوات نظامی از جمله چند جنگنده موجود در این پایگاه را منهدم کنند.

مسئولان امنیتی افغانستان گرچه از وقوع این درگیری خبر دادند اما حاضر به تایید صحت ادعاهای طالبان در رابطه با هدف قرار گرفتن نیروهای آمریکایی و انهدام جنگنده‌ها و ادوات نظامی مستقر در آن نشدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها