کد خبر: 276811
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۱۵:۴۵:۰۰
| |

هدایای رهبران جهان به ترامپ‌ها در اولین سال ریاست‌جمهوری

رهبران خارجی در نخستین سال حضور دونالد ترامپ وخانواده اش در کاخ سفید هدایای به ارزش بیش از 140 هزار دلار به آنها داده‌اند که در این میان رهبران چین و عربستان گران قیمت ترین هدیه‌ها را به ترامپ و خانواده اش اهدا کردند.

هدایای رهبران جهان به ترامپ‌ها در اولین سال ریاست‌جمهوری
کد خبر: 276811
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۱۵:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| رهبران خارجی در نخستین سال حضور دونالد ترامپ وخانواده اش در کاخ سفید هدایای به ارزش بیش از 140 هزار دلار به آنها داده‌اند که در این میان رهبران چین و عربستان گران قیمت ترین هدیه‌ها را به ترامپ و خانواده اش اهدا کردند.

رییس جمهوری چین دو مورد از گران‌بهاترین هدایا را در سال 2017 به دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا و همسرش ملانیا داده است. این هدایا شامل یک تابلوی خط بسیار نفیس و یک جعبه لوکس به ارزش 14400 دلار و ست ظروف غذاخوری سرامیک با بشقاب‌هایی که در آن تصویر اقامتگاه مارلاگو ترامپ نقش بسته بود به ارزش 16250 دلار است.


سعودی‌ها و کشورهای حاشیه خلیج فارس دست کم 24120 دلار کادو به خانواده ترامپ داده‌اند که شامل گردنبندی به ارزش 6400 دلار از سوی ملک سلمان، یک ماکت جنگنده با روکش طلا به ارزش 4850 دلار از ولیعهد بحرین، مجسمه برنزی به ارزش 3700 دلار از ولیعهد ابوظبی، مجموعه سکه‌های کویتی به ارزش 1610 دلار از امیر کویت و عطر "سلطنتی" با جعبه‌ای از پوست سوسمار به ارزش 1260 دلار از نخست‌وزیر عمان می‌شود.


ترامپ همچنین از خاخام مسئول دیوار غربی بیت‌المقدس نسخه‌ای از کتاب زبور داوود به ارزش 4500 دلار گرفته است. محمود عباس، رئیس‌تشکیلات خودگردان فلسطین نیز تابلویی از لحظه تولد حضرت مسیح (ع)، پرتره‌ای از ملانیا ترامپ و یک قطعه عکس مجموعاً به ارزش تقریبی 6770 دلار داده است.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان به خانواده ترامپ قلم و کاغذ مونت بلانش به ارزش 5264 دلار هدیه کرده و ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه نقشه آمریکا متعلق به 1783 به ارزش 1100 دلار، جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا یک مجسمه یک شیر سنگی به ارزش 450 دلار هدیه‌داده‌اند.

منبع: عصر ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها