کد خبر: 276833
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۱۷:۵۶:۲۵
| |

درگیری لفظی پرس و راموس در رختکن رئال مادرید

براساس ادعای یک نشریه اسپانیایی، کاپیتان رئال مادرید با رئیس این باشگاه اسپانیایی درگیری لفظی پیدا کرده است.

درگیری لفظی پرس و راموس در رختکن رئال مادرید
کد خبر: 276833
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۱۷:۵۶:۲۵

اعتمادآنلاین| نشریه اسپانیایی «آس» گزارش داد پس از شکست 4 بر یک سه‌شنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید مقابل آژاکس در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به حذف تیم تحت هدایت سانتیاگو سولاری از این رقابت‌ها شد، فلورنتینو پرس و سرخیو راموس در رختکن رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با هم درگیری لفظی پیدا کرده‌اند.

طبق این گزارش، رئیس باشگاه رئال مادرید پس از حذف رئال از لیگ قهرمانان در رختکن این تیم منتظر بازیکنان بوده و به محض ورود شاگردان سولاری به رختکن، شروع به فریاد زدن بر سر آنها و زیر سؤال بردن عملکرد و تعهد بازیکنان در این بازی کرده است.

پرس چند دقیقه به انتقاد از بازیکنان پرداخت تا اینکه سرخیو راموس هم در واکنش به این موضوع فلورنتینو و هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید را بابت برنامه‌ریزی ضعیف در فصل جاری مورد سرزنش قرار داد. در حالی که بازیکنان دیگر تیم شاهد درگیری لفظی پرس و راموس بودند، کاپیتان کهکشانی‌ها خطاب به رئیس باشگاه گفت: «پولم را بدهی، من از رئال مادرید خواهم رفت».

پس از این اتفاق، فلورنتینو پرس بلافاصله با اعضای هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید تا ساعت دو بامداد جلسه‌ای برگزار و در خصوص گزینه‌های مختلف از جمله اخراج سانتیاگو سولاری و آوردن ژوزه مورینیو بحث و تبادل‌نظر کرده‌اند. هنوز البته تصمیمی گرفته نشده و انتظار می‌رود به زودی تصمیمی در این خصوص اتخاذ شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها