کد خبر: 276886
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۰۸:۲۲:۰۰
| |

فعالیت 7 مرکز نگهداری از زنان معتاد در استان تهران

معاون توسعه پیشگیری و درمان بهزیستی استان تهران از نگهداری و درمان 244 زن معتاد متجاهر در 7 مرکز درمان و بازپروری استان تهران خبر داد و گفت: ظرفیت این مراکز بین 40 تا 60 نفر است و تنها یکی از این مراکز به دلیل داشتن فضای بیشتر و مناسب‌تر، ظرفیت پذیرش 80 زن معتاد متجاهر را دارد.

فعالیت 7 مرکز نگهداری از زنان معتاد در استان تهران
کد خبر: 276886
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۰۸:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فرزانه جوادی دمعاون توسعه پیشگیری و درمان بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه به دنبال طرح ساماندهی معتادان در محلات شوش، هرندی و مولوی تا کنون 244 زن معتاد جمع‌آوری و ساماندهی شده‌اند، گفت: در حال حاضر هیچ زن معتادی نیست که بعد از جمع‌آوری به دلیل کمبود فضای نگهداری، از وارد شدن به فرایند درمان و بازپروری بازمانده باشد.

وی با اشاره به فعالیت هفت مرکز نگهداری از زنان معتاد در استان تهران اظهار کرد: ظرفیت این مراکز بین 40 تا 60 نفر است و تنها یکی از این مراکز به دلیل داشتن فضای بیشتر و مناسب‌تر، ظرفیت پذیرش 80 زن معتاد متجاهر را دارد.

معاون توسعه پیشگیری و درمان بهزیستی استان تهران با بیان اینکه طرح جمع‌آوری این معتادان از 9 بهمن ماه سال جاری در محله‌های مذکور آغاز شده است، تصریح کرد: این زنان در دو مرحله جمع‌آوری شده‌اند و 244 نفر از آن‌ها در مراکز تبصره 2 ماده 16 مراحل درمان خود را طی می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها