کد خبر: 277048
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۱۳:۱۹:۴۳
| |

اعلام آمادگی انجمن داروسازان برای طرح نسخه نویسی الکترونیک

در جلسه دو ساعته هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، طرح نسخه نویسی الکترونیک و آخرین وضعیت پرداختی‌های سازمان بیمه سلامت به داروخانه‌ها بررسی شد.

اعلام آمادگی انجمن داروسازان برای طرح نسخه نویسی الکترونیک
کد خبر: 277048
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۱۳:۱۹:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ در این جلسه اعضای هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران از وضعیت پرداختی‌های منظم سازمان بیمه سلامت به داروخانه‌ها تشکر و برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک اعلام آمادگی کردند.

طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درباره این نشست گفت: در این جلسه قرار شد تفاهم نامه‌ای بین سازمان بیمه سلامت و انجمن داروسازان ایران منعقد شود تا بتوانیم از ظرفیت این انجمن برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک استفاده کنیم.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، وی ادامه داد: وضعیت پرداختی‌های سازمان بیمه سلامت به داروخان‌ ها نسبت به گذشته به مراتب بهتر و منظم‌تر شده و این موضوع مورد تایید انجمن داروسازان ایران نیز هست.

موهبتی بیان کرد: استفاده از ظرفیت انجمن‌ها و همفکری و تبادل نظر همواره یکی از رویکردهای سازمان بیمه سلامت بوده و برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک نیز از توان و ظرفیت انجمن داروسازان ایران استفاده خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها