کد خبر: 277099
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷

از وضعیت شاخص جنسیتی در جهان تا بازبودن مدارس تا پایان اسفند

وضعیت شاخص جنسیتی، صدور کارت ملی، توزیع اینترنتی گوشت، فعالیت امداد و نجات در عید و باز بودن مدارس تا پایان اسفند مهم‌ترین اخبار اجتماعی 17 اسفند بود.

از وضعیت شاخص جنسیتی در جهان تا بازبودن مدارس تا پایان اسفند
کد خبر: 277099
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ طبق آخرین گزارش مجمع جهانی اقتصاد در سال 2018 میلادی، 108 سال زمان لازم است تا نابرابری‌های جنسیتی در دنیا رفع شود. زمانی که برای ایران به 153 سال می‌رسد.

سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال کشور از پایان اعتبار کارت‌های ملی نمونه قدیم از فروردین 98 خبر داد و گفت: البته تعداد محدودی کارت وجود دارد که بعد از سال 97 نیز دارای اعتبار هستند.

مدیرکل تعزیرات استان تهران از توزیع گوشت قرمز به صورت اینترنتی خبر داد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با اشاره به خروج 230 زن سرپرست خانوار از چرخه حمایتی سازمان بهزیستی گفت: زنان سرپرست خانوار پس از خارج شدن از چرخه حمایتی و قطع مستمری ، همچنان خدمات غیر مستمر دریافت می‌کنند.

طبق اعلام رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، 60 پایگاه امداد و نجات کوهستان این سازمان در ایام تعطیلات نوروزی سال 98 در تفرجگاه‌ها و مناطق کوهستانی فعالیت می‌کنند.

عیسی فرهادی فرماندار تهران با اشاره به اینکه در تهران تنها سه نمایشگاه بهاره دایر خواهد شد و در صورت نیاز این تعداد می‌تواند تا پنج نمایشگاه افزایش یابد، تاکید کرد: هیچ دستگاه و سازمان دیگری حق برگزاری نمایشگاه بهاره در تهران را نخواهد داشت.

بطحایی وزیر آموزش و پرورش از فعالیت درسی مدارس تا آخرین روز کاری اسفندماه خبر داد و گفت: والدین برنامه‌های سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنند تا لطمه‌ای به فعالیت تحصیلی دانش آموزان وارد نشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها