الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

تصویب لوایح چهارگانه بهانه‌جویی را از دشمن می‌گیرد/ اصلاح‌طلبان سکوت نکردند و رویکرد مسئولانه در پیش گرفتند/ تعلل در تصویب لوایح چهارگانه به صلاح نیست

الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعلل در تصویب لوایح چهارگانه به صلاح نیست، گفت: تصویب این لوایح هرگونه بهانه‌جویی را از دشمن می‌گیرد.

تصویب لوایح چهارگانه بهانه‌جویی را از دشمن می‌گیرد/ اصلاح‌طلبان سکوت نکردند و رویکرد مسئولانه در پیش گرفتند/ تعلل در تصویب لوایح چهارگانه به صلاح نیست
کد خبر: 277152
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۸ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جمعه شب در جمع اعضای حزب اعتماد ملی استان گلستان در گرگان بیان کرد: مجلس در همراهی با دولت این لوایح را تصویب کرد و اکنون تعلل مجمع تشخیص مصلحت نظام در تصمیم‌گیری و تصویب آن به صلاح نیست.


قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به اثرهای مهم تصویب لوایح چهارگانه در حوزه خارجی و داخلی از نمایندگان مجمع خواست در خصوص تصویب این لایحه ها اقدام فوری تری به عمل آورند.


او تاکید کرد: تصویب لوایح اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم، اصلاح قانون مبارزه با پولشویی، پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان‌ یافته (پالرمو) و کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم فرصت سوءاستفاده و بهانه گیری را از دشمن می گیرد.


حضرتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اصلاح‌ طلبان به برخی کارهای دولت انتقاد دارند اما همراهی و حمایت هم می کنند.


قائم مقام حزب اعتماد ملی ادامه داد: دولت باید سهمیه بندی و کوپنی کردن نیازهای ضروری مردم، ساماندهی و مدیریت مصرف سوخت، اخذ مالیات بیشتر از ثروتمندان و وضع سیاست های جامع حوزه گردشگری و کشاورزی را در اولویت قرار دهد و راهبرد رهایی از اقتصاد نفت محور را تهیه کند.


حضرتی بیان کرد: اصلاح طلبان اعتراض های صنفی و مطالبات مدنی در چارچوب قانون را حق مردم و احزاب می دانند و بر این عقیده هستند که این مسایل لازمه اصلاح امور و کوششی برای حرکت کشور در مسیر تحول و پیشرفت است.


این نماینده مجلس افزود: هر چند اصلاح‌طلبان برخی مواقع از تصمیم های ناپخته بخش هایی از نظام ضربه خوردند اما در مقابل تحرک هایی که به دنبال براندازی نظام بوده، سکوت نکردند و رویکرد مسئولانه در پیش گرفتند.


او تاکید کرد: اصلاح طلبان در موارد این چنینی با مرزبندی واقعی، حمایت مطلق و پشتیبانی بی چون و چرای خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها