کد خبر: 277416
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۸ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۷

استقبال دولت از انتخابات استانی و درخواست دوباره صادقی برای بررسی حساب‌های قوه قضاییه

نزدیک شدن فصل انتخابات از همین حالا فضای سیاسی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است. الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتمادملی در این خصوص اعلام کرده که اصلاح‌طلبان رویکرد مسئولانه خودشان را نسبت به مسایل کشور پیش گرفته‌اند و از طرف دیگر حسینعلی امیری آمادگی دولت را برای اجرای انتخابات استانی اعلام کرده است.

استقبال دولت از انتخابات استانی و درخواست دوباره صادقی برای بررسی حساب‌های قوه قضاییه
کد خبر: 277416
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۸ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: نزدیک شدن فصل انتخابات از همین حالا فضای سیاسی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است. الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتمادملی در این خصوص اعلام کرده که اصلاح‌طلبان رویکرد مسئولانه خودشان را نسبت به مسایل کشور پیش گرفته‌اند و از طرف دیگر حسینعلی امیری آمادگی دولت را برای اجرای انتخابات استانی اعلام کرده است.

در ادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین را با هم می‌خوانید:

الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: هر چند اصلاح‌طلبان برخی مواقع از تصمیم های ناپخته بخش هایی از نظام ضربه خوردند اما در مقابل تحرک هایی که به دنبال براندازی نظام بوده، سکوت نکردند و رویکرد مسئولانه در پیش گرفتند.

علیرضا آوایی، وزیر دادگستری گفته که باید مراقب آثار تصمیمات عجولانه و شتاب‌زده باشیم.

محمود صادقی نماینده تهران خواستار شد که دیوان محاسبات، حساب‌های قوه قضاییه را بررسی کند.

علی صوفی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفته که ارتباط مستقیم بین دولت و مردم از طریق سخنگوی دولت، حق مردم است.

دادگاه محمدرضا خاتمی به خاطر اظهاراتش درباره انتخابات ریاست جمهوری دهم در سال 88 امروز برگزار نشد و به تاریخ دیگری موکول شد. فردا نیز دادگاه شکایت صالحی امیری از الیاس نادران برگزار می‌شود.

حسن روحانی روز دوشنبه برای دیدار با رییس‌جمهوری و نخست وزیر عراق راهی بغداد می‌شود. رئیس‌جمهور در این سفر با آیت‌الله سیستانی نیز دیدار خواهد کرد.

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری از موافقت دولت با استانی شدن انتخابات مجلس خبر داده و گفته که «توان اجرایی استانی شدن انتخابات را داریم».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها