کد خبر: 277451
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۰۷:۴۰:۰۰
| |

دیوید ساترفیلد، معاون وزیر خارجه آمریکا:

تحریم علیه ایران و حزب‌الله نتیجه‌بخش بود

دیوید ساترفیلد، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک به مسئولان لبنانی خبر داد تحریم‌های اعمال شده علیه ایران و حزب‌الله ثمربخش بوده است.

تحریم علیه ایران و حزب‌الله نتیجه‌بخش بود
کد خبر: 277451
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۰۷:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دیوید ساترفیلد، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک به مسئولین لبنانی خبر داد تحریم‌های اعمال شده علیه ایران و حزب‌الله ثمربخش بوده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، منابع نزدیک به رهبران لبنانی به روزنامه الشرق الاوسط گفتند: دیوید ساترفیلد معاون وزیر خارجه آمریکا در سفری که به بیروت داشت، به صراحت از اقدامات واشنگتن در اعمال تحریم علیه ایران و تاثیرات آن بر عملکرد حزب‌الله سخن گفته و به آنها خبر داده است که تحریم علیه حزب‌الله با هدف دور کردن لبنان از زیان‌های احتمالی انجام شده است.

ساترفیلد همچنین در ملاقات‌های خود با رهبران لبنانی بر اهمیت ایجاد موازنه قدرت داخلی در این کشور تاکید و به این مسئولین نسبت به ورود به کشمکش‌های منطقه‌ای هشدار داده است.

الشرق الاوسط به نقل از منابع لبنانی فاش کرد: ساترفیلد به لبنانی‌ها گفته واشنگتن هرگز نیروهای خود را از سوریه خارج نخواهد کرد، بلکه آنچه که شاهد آن هستید تغییر آرایش نیروهاست زیرا در حال حاضر خالی نکردن منطقه امری ضروری به نظر می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها