برج آزادی میزبان نوازندگان ایتالیایی می‌شود/ شنیدن «برونومادرنا»

مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران در روزهای پایانی اسفند ماه امسال میزبان برگزاری یک کنسرت با همراهی نوازندگان ایتالیایی خواهد بود.

برج آزادی میزبان نوازندگان ایتالیایی می‌شود/ شنیدن «برونومادرنا»
کد خبر: 277525
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۰۹:۳۳:۱۹

اعتمادآنلاین| تریوی زهی برونو مادرنا از مجموعه‌های فعال حوزه موسیقی کلاسیک کشور ایتالیا روز سه شنبه 21 اسفندماه در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی کنسرتی را برگزار می‌کند.

رپرتوار این گروه شامل آثار کلاسیک و رومانتیک، و آثار آهنگسازان معاصر به سفارش همین گروه و همین طور قطعاتتنظیم شده برای تریوی زهی است که همواره مورد استقبال مخاطبان و منتقدین موسیقی قرار گرفته است. ضمن اینکه پس از اجرای کنسرت‌های متعدد در ایتالیا و اروپا، این اولین بار است که تریوی مادرنا در ایران به روی صحنه می‌رود.

در توضیح این کنسرت‌ها آمده است: «تریوی زهی برونو مادرنا متشکل از استادان کنسرواتوآر برونو مادرنا شهر چزنا در کشور ایتالیا است و نوازندگان آن مدرس ویولن، ویولا، ویولنسل و گروه نوازی هستند. هر کدام از اعضای این تریو دارای پشتوانه عظیمی از تجربه در فعالیت در گروه‌ها و ارکسترهای برجسته از جمله تک‌نوازان وِنِتو (Solisti Veneti)، کوارتتفونه (Quartetto Foné) و ارکستر ملی رادیو و تلویزیون ملی ایتالیا هستند.»

کنسرت تریوی زهی برنو مادرنا ساعت 20:30 روز سه شنبه 21 اسفندماه با قیمت بلیت‌های 60 و 80 هزار تومان در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها