ابراز همدردی ایران با دولت و ملت اتیوپی در پی سقوط هواپیمای مسافربری

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز تأسف از سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اتیوپی، این حادثه را به دولت و ملت این کشور و به ویژه خانواده جان‌باختگان تسلیت گفت.

ابراز همدردی ایران با دولت و ملت اتیوپی در پی سقوط هواپیمای مسافربری
کد خبر: 277616
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۱:۵۱:۳۳

اعتمادآنلاین| «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز تأسف از سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اتیوپی که منجر به کشته شدن تمامی مسافران و خدمه آن شد، این حادثه را به دولت و ملت اتیوپی به ویژه خانواده جان باختگان تسلیت گفت.

یک فروند هواپیمای مسافربری اتیوپی با 157 سرنشین (‌149 مسافر و هشت خدمه) که در حال پرواز به مقصد کنیا بود سقوط کرد.

گفتنی است تا این لحظه، مسئولان اتیوپی کشته شدن تعدادی از مسافران هواپیما را تأیید کرده‌اند، اما هنوز خبری درباره جان باختن همه سرنشینان مخابره نشده است.

رسانه‌های اتیوپی گزارش دادند که این هواپیما 6 دقیقه پس از برخاستن از باند فرودگاه آدیس‌آبابا پایتخت اتیوپی از رادار خارج شده و در منطقه «بشفتو» واقع در فاصله 50 کیلومتری جنوب شرقی آدیس‌آبابا سقوط کرده است.

هواپیمای سانحه‌دیده از نوع بوئینگ «737-مکس» و فقط چهار ماه از آغاز پروازهای آن می‌گذشته است. طی پنج ماه گذشته این دومین هواپیما از این نوع است که سقوط می‌کند. در حادثه پیشین، یک هواپیمای جدیدالورود خطوط هوایی «لایِن ایر» اندونزی در دریای جاوه سقوط کرده بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها