انتقادات از لبران جیمز شدت گرفته است

لبران جیمز با اینکه در ترکیب لیکرز می درخشد اما نمی تواند باعث برد این تیم شود. از دست رفتن پلی آف هم برای او و تیمش سخت است و به همین دلیل این ستاره تحت فشار انتقادهای زیادی قرار دارد. با این حال دوست و هم تیمی سابق جیمز از او حمایت کرده است.

انتقادات از لبران جیمز شدت گرفته است
کد خبر: 277629
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۲:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز با پنج مسابقه ادامه پیدا کرد که در جریان این دیدارها لس آنجلس لیکرز بازهم باخت تا روزهای پایانی اش در این فصل NBA نیز تلخ باشد. لیکرز امروز یکشنبه در مصاف با بوستون سلتیک بازنده بود و با نتیجه 120 بر 107 تن به شکست داد و سی و ششمین باختش در این فصل را نیز تجربه کرد. در این دیدار لبرون جیمز با اینکه روزهای سخت و پرفشاری را پشت سر می گذارد مثل یک ستاره عمل کرد و با کسب 30 امتیاز، 10 ریباند و 12 پاس منجربه گل تریپل دبل کرد اما بازهم نتوانست طعم پیروزی تیمش را بچشد.


در طرف دیگر میدان کایری ایروینگ ستاره بوستون نیز عملکرد خوبی داشت و با کسب 30 امتیاز، 7 ریباند و 5 پاس منجربه گل نقش زیادی در برد تیمش بازی کرد. ایروینگ با اینکه فصل به نسبت خوبی را با بوستون پشت سر گذاشته اما فشارها و انتقادهای زیادی را تحمل کرده است اما اتفاق جالب در جریان این مسابقه صحبت های این بازیکن درباره لبرون جیمز دوست و همبازی سابقش است.


او درباره انتقادها از لبران جیمز گفته که این صحبت ها عادلانه نیست. ایروینگ گفته است: وقتی وارد یک تیم جدید می شوی مسوولیت های زیادی داری که باید انجام بدهی. وقتی به دلیل مصدومیت می روی و دوباره در میانه فصل به ترکیب بازمی گردی کارت خیلی دشوار است.


ایروینگ افزود: در این شرایط که همه تیم ها با قدرت تلاش کرده اند و خود را به پلی آف نزدیک کرده اند کار پیش روی تو آسان نخواهد بود. با این حال تمام تلاشت را می کنی.


ستاره بوستون که با این صحبت ها به وضعیت لبران جیمز در ترکیب لیکرز اشاره می کرد ادامه داد: شانس نمی آوری و به پلی آف نمی روی. قطعا آسان نیست به خصوص برای کسی که 10 سال این مرحله لیگ را تجربه کرده است. من کاملا او را می فهمم و شرایطش را درک می کنم.


در این روزها که لیکرز نمی تواند به پلی آف صعود کند همه از لبران جیمز انتقاد می کنند. حتی یکی از کارشناسان در برنامه ای تلوزیونی اعلام کرده که به نظرش لیکرز باید در این فصل لبرون جیمز را به تیمی دیگر انتقال دهد تا شانس جذب بازیکنانی چون کاوی لئونارد و کوین دورانت را داشته باشد.


در دیگر مسابقه میلواکی صدرنشین کنفرانس شرق به پیروزی هایش ادامه داد و با درخشش بازیکن یونانی خود شارلوت را 131 بر 114 شکست داد. جیناس آنتتوکنمپو ستاره میلواکی 26 امتیاز، 13 ریباند و 6 پاس منجربه گل بهترین بازیکن میدان بود.


خبر جالب توجهی که امروز رسانه ها را متعجب کرد تصمیم مالک باشگاه نیویورک نیکز بود. جیمز دولان یکی از هواداران نیویورک را از حضور در ورزشگاه این تیم محروم کرد. دلیل این کار صحبت های تماشاگر خطاب به او بود که گفت باید تیم را بفروشد. مالک نیویورک در واکنش به این صحبت هوادار تیمش را از حضور در سالن منع کرد و این تماشاگر هم تاکید کرد که از دیدن بازی های تیم مورد علاقه اش در خانه و جلوی تلوزیون لذت خواهد برد.


در دیگر مسابقه امروز مینه سوتا و واشنگتن به مصاف هم رفتند که این مسابقه در وقت اضافه به سود مینه سوتا تمام شد. این تیم توانست با نتیجه 135 بر 130 حریفش را شکست دهد. کارل توون ستاره مینه سوتا بود و قبل از پایان کوارتر چهارم این مسابقه که در وقت قانونی 121 بر 121 برابر شده بود با کسب 40 امتیاز و 16 ریباند درخشید. او قبل از پایان دیدار آسیب دید و از زمین خارج شد.


نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:
فینیکس 120 - پورتلند 127
بروکلین 114 - آتلانتا 112

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها