کد خبر: 277704
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۳:۴۹:۰۰
| |

نماینده مردم ورامین در مجلس:

دامداران ورامین گوشت مورد نیاز تهران را با قیمت ثابت برای یک سال تأمین می‌کنند

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دامداران و عشایر شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا می‌توانند گوشت مورد نیاز استان تهران را با قیمت ثابت برای یک سال تأمین کنند، گفت: بیایید و با آنها قرار ببندید، چرا از خارج گوشت وارد می‌کنید؟

دامداران ورامین گوشت مورد نیاز تهران را با قیمت ثابت برای یک سال تأمین می‌کنند
کد خبر: 277704
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۳:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدحسین نقوی حسینی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس، ضمن تبریک به رییسی برای انتصاب وی به ریاست قوه قضائیه گفت: راهیابی تیم والیبال شهرداری ورامین را که با اقتدار به فینال لیگ برتر والیبال رسید را به بازیکنان و کسانی که کمک کردند به ویژه تماشاگرانی که همیشه سرمایه اصلی ورزش کشور هستند، تبریک عرض می‌کنم.

وی در تذکری به وزیر راه اظهار کرد: از وزیر راه و شهرسازی چند بار درخواست کردیم از راه‌های شهرستان ما به ویژه جاده ورامین به تهران و قرچک بازدید کند اما این بازدید محقق نشده است.

نقوی‌حسینی تاکید کرد: ما خدمت رییس جمهور، وزیرکشاورزی و وزیر صنعت اعلام می‌کنیم که دامداران و عشایر شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا می‌توانند گوشت مورد نیاز استان تهران را با قیمت ثابت برای یک سال تأمین کنند، بیایید و با آنها قرار ببندید، چرا از خارج گوشت وارد می کنید؟ بارها این موضوع را به استاندار تهران اعلام کردیم که عشایر استان تولید کننده گوشت هستند و برای یک سال گوشت تهران را تامین می‌کنند، چرا اجازه می‌دهید دام‌های آنها از کشور صادر شود؟

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها