کد خبر: 277710
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۱:۴۰:۰۰
| |

عبدالرضا هاشم‌زایی، عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

در سال 98 فضای فرهنگی کشور کمی باز خواهد شد/ تصویب FATF در مجلس از اقدامات موثر فراکسیون امید بود/ مجلس باید در رأس امور باشد اما نیست

عبدالرضا هاشم‌زایی، عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: طبق فرمایش حضرت امام (ره) مجلس باید در رأس امور باشد اما مجلس در این سال‌ها تضعیف شده و نمی‌توان گفت که در راس امور است. شوراهایی که درست شد و نظارت استصوابی که در رابطه با رد صلاحیت‌ها وجود دارد موجب شده نمایندگان آن قاطعیتی را که باید در ورود به مسایل کشور نداشته باشند.

در سال 98 فضای فرهنگی کشور کمی باز خواهد شد/ تصویب FATF در مجلس از اقدامات موثر فراکسیون امید بود/ مجلس باید در رأس امور باشد اما نیست
کد خبر: 277710
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا هاشم‌زایی، نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین در خصوص اقدام شاخص فراکسیون امید در سال 98، گفت: به نظر می‌رسد فراکسیون امید در رابطه با رای آوردن FATF در سه نوبت در مجلس نقش داشته و اقدامات دیگر هم کارهای روزمره این فراکسیون بود.

او در خصوص اینکه رابط فراکسیون امید با علی لاریجانی رییس مجلس کیست؟ تاکید کرد: تا به حال نشنیدم که فراکسیون امید رابطی با آقای لاریجانی داشته باشد.

این نماینده مجلس در خصوص فضای اجتماعی مجلس در سال 98، گفت: سال 98 سال انتخابات مجلس است و در سال‌هایی که قرار است انتخابات برگزار شود فضای فرهنگی مقداری باز می‌شود.

او در خصوص عملکرد علی لاریجانی به عنوان رییس مجلس در سال 97، گفت: عملکرد لاریجانی در اداره مجلس قابل قبول است.

هاشم‌زایی در پاسخ به اینکه آیا مجلس در رأس امور است یا نه، تاکید کرد: طبق فرمایش حضرت امام(ره) مجلس باید در رأس امور باشد اما مجلس در این سال‌ها تضعیف شده و نمی‌توان گفت که در رأس امور است. شوراهایی که درست شد و نظارت استصوابی که در رابطه با رد صلاحیت‌ها وجود دارد موجب شده نمایندگان آن قاطعیتی را که باید در ورود به مسایل کشور نداشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها