سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۷

از اعلام ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ایام نوروز تا افتتاح خط 6 متروی تهران با حضور رئیس‌جمهوری در فروردین‌ماه

مخالفت شدید نمایندگان مجلس برای تخریب 62 باغ، اعلام ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ایام نوروز، خواستگاری اگر از ادب خارج نشود، جرم نیست، مساحت کمربند سبز شهر تهران 41 هزار و 500 هکتار است و... مهمترین عناوین خبری 19 اسفند است.

از اعلام ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ایام نوروز تا افتتاح خط 6 متروی تهران با حضور رئیس‌جمهوری در فروردین‌ماه
کد خبر: 277774
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ افتتاح خط 6 مترو فروردین سال آینده با حضور رییس‌جمهوری ؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد بهره‌برداری رسمی از خط 6 مترو تهران در فروردین‌ماه سال آینده با حضور حسن روحانی، رییس‌‌جمهوری آغاز می‌شود.

ساعت کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در ایام نوروز اعلام شد؛ رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا در خصوص ساعت فعالیت مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در نوروز گفت: تمامی مراکز در ایام نوروز به جز تعطیلات رسمی در روز‌های شنبه تا چهارشنبه بین ساعات 7 تا 14 و پنجشنبه بین ساعت 7 تا 12 به شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

مخالفت شدید نمایندگان مجلس برای تخریب 62 باغ؛ شمس‌الله شریعت‌نژاد، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تاکید بر اینکه اعطای مجوز ساخت برج‌باغ به 62 پرونده اخیر قطعا به نفع شهر تهران نیست، گفت: اهمیت حفظ باغات تهران به مراتب بیش از عوارضی است که صاحبان 62 پرونده مزبور پرداخت کرده‌اند. اینکه جواز ساخت بدهیم تا صورت مساله را پاک کنیم، راحت‌ترین راه است.

خواستگاری اگر از ادب خارج نشود، جرم نیست ؛ محمد محسنی حقوقدان در واکنش به انتشار فیلمی در فضای مجازی در مورد خواستگاری در یک پاساژ گفت: مطابق قانون و فقه، زمان و مکان در «خواستگاری» محدودکننده نیست و باعث ایجاد وصف مجرمانه در آن نخواهد شد. او همچنین گفته با توجه به بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در رابطه با ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه اعمال سلیقه فردی و جرم‌انگاری نمودن این سنت حسنه موجب دور شدن از مقصود رهبری است.

مساحت کمربند سبز شهر تهران 41 هزار و 500 هکتار است؛ علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به اینکه مساحت کمربند سبز ایجاد شده در پیرامون شهر تهران هم اکنون به بیش از 41 هزار و پانصد هکتار رسیده است، گفت: در صورت رفع بعضی از معارضات و مسائل حقوقی مرتبط انتظار می‌رود که در کمتر از یک دهه 50 هزار هکتار کمربند سبز تکمیل شود.

میزان مرخصی زایمان 9 ماه می‌شود؛ نصرالله پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بر اساس یکی از مصوبات این کمیسیون مقرر شد که میزان مرخصی زایمان کارکنان زن با پرداخت حقوق 9 ماه شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها