کد خبر: 277924
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۱:۱۰:۰۰
| |

الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتمادملی:

مصیبت برخی اصلاح‌طلبان ماندن در شعارهای کلی است/ ما باید صدای بلند مردم باشیم/ مردم باید حس کنند اگر مصیبتی پیش آمده ما حداقل کنارشان گریه می‌کنیم/ حزب که فقط برای انتخابات نیست

قائم مقام حزب اعتماد ملی مصیبت برخی اصلاح‌طلبان را ماندن در اصول و شعارهای کلی دانست و گفت: باید ضمن توجه به کلان، در جزییات کنار مردم باشیم؛ نه برای عوام‌فریبی بلکه برای اینکه مشکلات را بفهمیم و راهکار بدهیم.

مصیبت برخی اصلاح‌طلبان ماندن در شعارهای کلی است/ ما باید صدای بلند مردم باشیم/ مردم باید حس کنند اگر مصیبتی پیش آمده ما حداقل کنارشان گریه می‌کنیم/ حزب که فقط برای انتخابات نیست
کد خبر: 277924
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی در جلسه تودیع مصطفی سوادکوهی و معارفه احمد سرخ‌پر به‌عنوان دبیر منطقه استان مازندران حزب اعتماد ملی اظهار کرد: حرف و دغدغه ما حرف و دغدغه مردم است. اولویت‌های ما هم اولویت‌های مردم است. اصلاح‌طلبان باید در رابطه با مسائل محیط زیستی، برای جنگل‌هایی که در حال از بین رفتن است، برای مشکلات برنج‌کاری، برای کارگران، برای معلمان، دانشجوان، پرستاران، بازنشستگان و همه اقشار حرف برای گفتن داشته باشند و به اولویت‌های مردم توجه کنند.


وی افزود: اگر حزب اعتماد ملی به مشکلات مردم توجه نداشته باشد و مردم حس نکنند که در مسائل مختلف یار و یاوری به نام اعتماد ملی دارند، ما به درد نمی‌خوریم. باید در بین اقشار مختلف حضور داشته باشیم. حزب که فقط برای انتخابات نیست. ما باید صدای بلند مردم باشیم که اگر حرفی دارند به ما نزدیک شوند و داد بستانند.

مرز ما حقوق مردم است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما با همه دوستیم اما مرز ما در دوستی حقوق مردم است، اظهار کرد: استراتژی ما این است که علاقمند به نظام و اسلام و امام و رهبری هستیم، اما همه اینها آخرش باید وصل شود به حقوق ملت. مصیبت برخی از اصلاح‌طلب‌ها این است که در اصول و شعارهای کلی مانده‌اند. ما باید ضمن توجه به کلان، در جزئیات کنار مردم باشیم؛ نه برای عوام‌فریبی بلکه برای اینکه مشکلات را بفهمیم و راهکار بدهیم و رایزنی کنیم. مردم باید حس کنند اگر مصیبتی پیش آمده ما حداقل کنارشان گریه می‌کنیم.


حضرتی ادامه داد: آیا ما می‌توانیم شکاف طبقاتی را کم کنیم؟ می‌توانیم کشور را از این بدبختی نجات دهیم؟ ما باید در همه رخدادها حضور موثر داشته باشیم و جلوی حوادث تلخ را بگیریم. باید برای مدیریت برنامه داشته باشیم. باید حرف جدید و ایده‌های اصیل و ریشه‌دار داشته باشیم.


حضرتی در ادامه با بیان اینکه در فلسفه حرکتی امام(ره) مردم جایگاه ویژه دارند و رضایت خدا در رضایت مردم تجلی پیدا می‌کند، گفت: امام شخصیتی عارف، دانشمند و سیاستمداری فرهیخته بود که از همه جهت یک انسان کامل بود و به ملت مسئولیت داد و همه وارد عرصه شدند و نظامی را تاسیس کردند که بنا بود تجلی اسلام و عدالت باشد. مردم بر اساس فلسفه حرکتی امام وارد عمل شدند و برخی خانواده‌ها دار و ندارشان را تقدیم کردند. 10 هزار و 600 شهید در استان مازندران دادیم و مردم ذره‌ای عقب ننشستند. حال با این مسئولیتی که امام و شهدا و مردم بر عهده ما گذاشته‌اند چه می‌توانیم بکنیم جز قرار گرفتن کنار مردم؟


وی ادامه داد: اثرگذاری تلاش‌های ما آنگاه که با هم جمع می‌شود چند صد برابر می‌شود و اثر متقابل و نشاط فراوان ایجاد می‌کند و انگیزه‌ها تقویت می‌شوند. فلسفه حزب برای رسیدن به اهداف مشترک است و همه برای رسیدن به این اهداف مشترک مسئولند و باید این احساس مسئولیت را در حزب اعتماد ملی تقویت کنیم.

در ادامه این نشست که با حضور اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی استان مازندران و دبیران شهرستان‌های مازندران برگزار شد؛ احمد سرخ‌پر، رئیس جدید منطقه مازندران حزب اعتماد ملی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم فعالیت موثری داشته باشیم باید در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن داشته باشیم. امیدوارم با تلاش همکارانم در حزب اعتماد ملی استان مازندران، بتوانیم گام‌های موثری در توسعه کشور برداریم و با شناخت اولویت‌ها و دغدغه‌های مردم، برای موضوعات مختلف برنامه داشته باشیم. اعضای حزب اعتماد ملی در استان همگی از فرهیختگان و بعضا مدیران خوشنام استان هستند که در مسایل مختلف دارای ایده و فکرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها