کد خبر: 277931
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۱:۳۵:۰۰
| |

سرمربی السد:

می‌خواهیم از پرسپولیس انتقام بگیریم

سرمربی تیم فوتبال السد قطر می‌گوید با توجه به شکست تیمش از پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا به دنبال انتقام در بازی فردا هستند.

می‌خواهیم از پرسپولیس انتقام بگیریم
کد خبر: 277931
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۱:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فریرا سرمربی، تیم فوتبال السد قطر ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی بسیار سختی در انتظار ماست. بعد از شکستی که در بازی نخست برابر الاهلی داشتیم اکنون باید جبران کنیم. بازی با پرسپولیس بسیار دشوار است اما ما به خوبی آماده شده‌ایم و باید سه امتیاز را به دست آوریم. متأسفانه در بازی نخست اصلاً خوب ظاهر نشدیم و باختیم. اکنون تنها به کسب پیروزی و جبران بازی نخست فکر می‌کنیم.

او درباره مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا نیز گفت: تمام بازیکنان‌مان برای بازی آماده هستند اما باید تا شروع بازی منتظر بمانیم تا ببینیم چه بازیکنانی به میدان خواهند رفت.

سرمربی تیم السد قطر درباره انتقام از پرسپولیس به خاطر باخت در مرحله نیمه نهایی مسابقات پارسال بیان کرد: بله انگیزه‌هایی در این زمینه داریم. سال گذشته در نیمه نهایی به پرسپولیس باختیم و این بازی شاید یک انتقام محسوب شود. ولی این دیدار در مرحله گروهی انجام خواهد شد و نباید به گذشته فکر کنیم. تمام تمرکزمان باید کسب پیروزی در کنار هواداران‌مان باشد. ما از تیم پرسپولیس شناخت خوبی داریم و می‌دانیم آن‌ها بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارند اما ما هم می‌خواهیم با حمایت هواداران‌مان اولین پیروزی‌مان را به دست آوریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها