کد خبر: 277942
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۱:۵۱:۰۰
| |

بیرانوند و سعد الشیب ستارگان بازی فردا

تارنمای رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تعدادی از تقابل های تیمی و نبردهای ستارگانی که بار دیگر به لیگ قهرمانان آسیا بازگشته اند، اشاره کرد که در بین آنها نبرد «علیرضا بیرانوند» و «سعد الشیب» در بازی فردای السد و پرسپولیس به چشم می خورد.

بیرانوند و سعد الشیب ستارگان بازی فردا
کد خبر: 277942
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۱:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ای اف سی روز دوشنبه نوشت: پس از اتمام بازی های مهیج هفته نخست لیگ قهرمانان 2019 آسیا، دور دوم این رقابت ها طی روزهای آتی در حالی پیگیری خواهد شد که معتبرترین رقابت باشگاهی قاره کهن به روزهای هیجان انگیز خود نزدیک و نزدیک تر می شود.


زمانی که تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران در دیداری که یادآور نیمه نهایی سال 2018 خواهد بود، فردا (سه شنبه) در گروه سوم رقابت ها روبروی یکدیگر صف آرایی کنند، 2 تن از پرآوازه ترین دروازه بانان آسیا در 2 سوی میدان قرار خواهند گرفت.


در یک سو، «علیرضا بیرانوند» قرار دارد؛ کسی که پرسپولیسی ها صعود سال گذشته خود را به فینال این تورنمنت معتبر نه در مقیاسی کوچک بلکه در ابعادی وسیع به وی مدیون هستند.


بیرانوند پس از مهار ضربه پنالتی «کریستیانو رونالدو» کاپیتان تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه، برای خود در عرصه جهانی نامی دست و پا کرد و از آن پس به یکی از سوژه های داغ بازار نقل و انتقالات بدل شد که البته ترجیح داد همچنان با تیم تهرانی ادامه دهد.


چند ماه بعد، بیرانوند در ورزشگاه آزادی تهران، با واکنشی در سطح کلاس جهانی ضربه سر «ژاوی» فوق ستاره تیم السد را که از فاصله ای بسیار نزدیک به سمت دروازه روانه شد، منحرف کرد تا رویای نخستین صعود قرمزها به فینال لیگ قهرمانان آسیا رنگ واقعیت بگیرد.


با این حال، اگرچه بیرانوند روند درخشان خود را در جام ملت های 2019 آسیا در امارات متحده عربی نیز تسلسل بخشید اما عملکردهای وی با درخشش «سعد الشیب» گلر تیم ملی قطر تحت الشعاع قرار گرفت؛ گلری که با ثبت 6 کلین شیت و دریافت تنها یک گل، عنوان برترین دروازه بان آن تورنمنت را به خود اختصاص داد.


آخرین باری که این 2 تیم با یکدیگر ملاقات کردند به دور رفت نیمه نهایی سال 2018 باز می گردد؛ جایی که الشیب «علی علیپور» را در داخل محوطه جریمه متوقف کرد و پرسپولیسی ها به لطف پنالتی تعیین کننده و دقیقه پایانی، خود را به فینال رساندند؛ اگر بگوئیم بیرانوند در آن سال برنده دوئل دروازه بانان بود ادعای منصفانه ای است اما از آن زمان به بعد مهارت های الشیب به شکل چشمگیری بهبود پیدا کرده و هنگامی که زمان نبرد این 2 ستاره فرا برسد، آنها نقشی حیاتی برای تیم هایشان ایفا خواهند کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها