ایسما:

العین را نبریم کارمان سخت می‌شود

اسماعیل گونکالوس، مهاجم تیم فوتبال استقلال پیروزی مقابل العین را برای تعیین سرنوشت تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تعیین‌کننده دانست.

العین را نبریم کارمان سخت می‌شود
کد خبر: 277959
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۲:۱۵:۱۲

اعتمادآنلاین| ‌ اسماعیل گونکالوس با اشاره به شرایط فعلی استقلال در آستانه بازی با العین گفت: همه چیز خوب است. وقتی شما برنده هستید همه چیز خوب است و دیدید که استقلال در هفته‌های اخیر چه نتایج خوبی گرفت. البته بازی با الدحیل یک بازی متفاوت بود که شکست خوردیم، ولی مهم این است که در بازی‌های اخیر نتایج خوبی گرفتیم و در جدول لیگ برتر هم در رده سوم قرار داریم. شما می‌توانید تمرینات تیم را ببینید که بازیکنان چه روحیه بالایی دارند و در این شرایط سخت تلاش می‌کنند تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم.

وی که در بازی با نفت مسجدسلیمان پاس تک گل استقلال را داد، در مورد وضعیت خودش و اینکه آیا از عملکردش در استقلال راضی است یا خیر، عنوان کرد: فوتبال با خیلی از ورزش‌ها متفاوت است. وقتی بازیکن از یک تیم به تیم دیگر یا از کشوری به کشور دیگر می‌رود، نیاز به زمان دارد. من تلاش کردم تا در این مدت کوتاه خودم را با همه چیز هماهنگ کنم و خوشبختانه الان وضعیت بهتر است. دوست دارم بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشم. یک مهاجم یا دنبال گل زدن است یا اینکه پاس گل بدهد و خوشحال می‌شوم که در هر دو مورد آمار مثبتی داشته باشم.

گونکالوس در مورد دیدار مقابل العین اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. متأسفانه در بازی با الدحیل نتیجه‌ای غیرمنتظره گرفتیم و حالا باید جبران کنیم. العینی‌ها هم در بازی اول شکست خوردند و حالا این مسابقه برای هر دو تیم مهم است. ما میزبان هستیم و این فرصت را داریم که از حمایت هواداران بهره لازم را ببریم. امیدوارم آنها ورزشگاه را پر کنند تا در این بازی به هدفی که داریم، برسیم. ما به خوبی می‌دانیم که اگر العین را نبریم کارمان برای صعود از این گروه سخت خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره حضور دو بازیکن آفریقایی دیگر در استقلال و اینکه چه احساسی در این زمینه دارد، یادآور شد: از اینکه دوستانی مثل منشا و پاتوسی در استقلال دارم، خوشحالم. ما ارتباط خوبی با هم داریم. در ضمن دیگر بازیکنان تیم هم بازیکنانی حرفه‌ای هستند که ارتباطی قوی بین ما برقرار است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند امسال قهرمان لیگ برتر شود، تصریح کرد: واقعیت این است که فوتبال را نمی‌توان این‌قدر ساده پیش‌بینی کرد. بهتر است به جدول نگاه کنید. در جدول پنج تیم رقابت بسیار نزدیکی با هم دارند و فاصله امتیازها بسیار کم است. با این شرایط شاید تا آخرین هفته چیزی مشخص نباشد.

ایسما همچنین بیان کرد: هر هفته می‌بینید که جایگاه تیم‌ها عوض می‌شود. ما فقط دو امتیاز از تیم صدرنشین کمتر داریم، پس شانس خوبی برای قهرمانی خواهیم داشت. مسئله مهم این است که در بازی‌های باقیمانده کمترین اشتباه را داشته باشیم و در نهایت به قهرمانی برسیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها