علیرضا سلیمی، نماینده دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی:

آدرس غلط ندهیم/ اولویت ما شکم‌های گرسنه و کرامت مردم است

علیرضا سلیمی، نماینده دلیجان و محلات در مجلس گفت: آیا اولویت امروز ما مباحثی است که بعضی از عزیزان مطرح می‌کنند؟ اولویت ما شکم‌های گرسنه، بیکاری و زیاده‌خواهی دشمن و کرامت مردمی است که برای یک کیلو گوشت صف می‌ایستدند. لطفاً آدرس غلط ندهیم.

آدرس غلط ندهیم/ اولویت ما شکم‌های گرسنه و کرامت مردم است
کد خبر: 278021
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۴:۳۳:۵۰

اعتمادآنلاین| علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکری شفاهی خطاب به علی مطهری بیان کرد: من می‌خواهم یک سوال را مطرح کنم. سوال من این است. موضع ما نسبت به کسانی که قرآن و عکس امام را آتش زدند چگونه است؟ موضع ما با کسانی که گفتند مرگ بر اصل ولایت فقیه چگونه است؟ موضع ما نسبت به کسانی که گفتند نه غزه و نه لبنان چگونه است؟ موضع ما نسبت به کسانی که گفتند انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است چگونه است؟ آیا اولویت امروز ما مباحثی است که بعضی از عزیزان مطرح می‌کنند؟

سلیمی در انتقاد از جنجال‌های به وجود آمده اخیر در مجلس تاکید کرد: اولویت امروز ما شکم‌های گرسنه، بیکاری و زیاده خواهی دشمن است. اولویت امروز ما کرامت مردمی که برای صف برای چند کیلو گوشت می‌ایستدند است. اولویت امروز ما 60 تن طلا است. آیا نمی‌خواهید از آدرس غلط دادن دست بردارید آدرس غلط ندهیم به نظام پایبند باشیم. اجازه ندهیم که نفوذی‌ها ورود کنند. آیا مستند "ایستگاه پایین دروغ " را ندیده‌اید؟ آیا اینها نفوذی نبودند؟

نماینده مردم دلیجان در پایان تذکر خود خاطر نشان کرد: بحث فتنه پربسامدترین واژه در کلمات مقام معظم رهبری بوده است. موضوع فتنه است؛ فتنه نمایی نیست. آن کسی که می‌گوند اصل نظام نشانه است فتنه نمایی نمی‌کند بلکه خود فتنه است. جناب مطهری! شما بهتر از من می‌دانید ما همگی با فتنه مقابلیم. لطفاً درست از واژگان استفاده کنید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها