کد خبر: 278036
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۴:۵۸:۰۰
| |

ازدواج زوج‌های ورزشی ایران

زوج‌های ورزشی ایران با رونق ویژه‌ای همراه شده و هر سال به تعداد آنها نیز افزوده می‌شود. آخرین خبر مربوط به ازدواج دو کاپیتان تیم مردان و زنان سپاهان بود.

ازدواج زوج‌های ورزشی ایران
کد خبر: 278036
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۴:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ الهام فرهمند و حسین پاپی کاپیتان‌های تیم سپاهان در روزهای گذشته تصمیم به آغاز زندگی مشترکشان در کنار هم گرفتند. هافبک‌های طلایی‌پوش دو تیم مردان و بانوان سپاهان که به تازگی خبر ازدواج خود را رسانه‌ای کرده‌اند.

فرهمند

کاوه رضایی و فرنوش شیخی

خبر ازدواج آن‌ها اولین زمانی که کاوه در تیم استقلال حضور داشت منتشر شد درست در اردیبهشت ماه سال 96. این خبر در میان دوستداران دو رشته فوتبال و والیبال سروصدای زیادی به پا کرد.


حضور کاوه در لیگ بلژیک باعث شد تا فرنوش هم ایران را ترک کند و به این شکل از والیبال ایران فاصله گرفت البته مدتی صحبت از حضور او در تیم والیبال بانوان شارلوا تیمی که کاوه رضایی هم در آن زمان آنجا توپ می‌زد، بود که این انتقال در نهایت صورت نگرفت تا جدایی شیخی از والیبال طولانی‌تر شود.


دو ملی پوش ایران طی تصمیمی مراسم ازدواج‌شان را در کرمانشاه و در کنار مردم زلزله زده برگزار کردند.

فرنوش شیخی

علی قلی‌زاده و یاسمن فرمانی

این زوج کاملا فوتبالی که به تازگی و با انتشار تصویری در صفحه شخصی‌شان خبر ازدواج‌شان را اعلام کردند. علی قلی‌زاده بازیکن تیم ملی و باشگاه شارلوا و یاسمن فرمانی هم در تیم زنان ملوان بازی می‌کند.

یاسمن فرمانی

مهران عسگری و نور تاتار

خبر این ازدواج تنها ورزش ایران را تحت تاثیر قرار نداد . مهران عسگری تکواندو کار ایرانی پس از خداحافظی از تیم ملی، زندگی‌اش ار در ترکیه از سر گرفت و در این کشور به مربیگری روی آورد و امسال با تکواندو کار ترک نور تاتار ازدواج کرد که تصاویری از مراسم ازدواج آنها در بین مردم دو کشور منتشر شد. آشنایی این دو به مسابقات دانشجویان در سال 2015 بازمی‌گردد.

نور تاتار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها