کد خبر: 278053
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای بین‌الملل/ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

از «جنگ برق» آمریکا علیه کاراکاس تا آغاز کمپینی برای «آزادی اینترنت» در روسیه

برگزاری انتخابات پارلمانی هند در یازدهم آوریل، دریافت وام یک میلیارد دلاری پاکستان از بانک ابوظبی و آغاز کمپینی برای «آزادی اینترنت» در روسیه مهم‌ترین خبرهای حوزه بین‌الملل بود.

از «جنگ برق» آمریکا علیه کاراکاس تا آغاز کمپینی برای «آزادی اینترنت» در روسیه
کد خبر: 278053
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دولت ونزوئلا با اشاره به «جنگ برق» آمریکا علیه کاراکاس، از تعطیل بودن مدارس و فعالیت‌های تجاری در روز دوشنبه به دلیل تداوم قطعی برق خبر داد.

***

کمیسیون انتخاباتی هند اعلام کرد که این کشور از روز یازدهم آوریل (22 فروردین 98) انتخابات پارلمانی و سراسری خود را در هفت مرحله برگزار خواهد کرد.

***

«جان بولتون»، مشاور امنیت ملی آمریکا از آمادگی دونالد ترامپ برای ارتباط مجدد با کره شمالی خبر داده و گفته است که اگر چه رئیس‌جمهوری آمریکا از دیدار سوم با رهبر کره شمالی استقبال می‌کند، اما هنوز برای این نشست برنامه‌ریزی نشده است.

***

سخنگوی بانک مرکزی پاکستان اعلام کرد این کشور یک میلیارد دلار را به عنوان بخشی از وام سه میلیارد دلاری توافق‌شده میان صندوق توسعه ابوظبی و بانک دولتی پاکستان دریافت کرده است.

***

شهروندان معترض به محدودیت‌های اینترنتی اعمال‌شده توسط دولت روسیه با آغاز کمپینی با عنوان «آزادی برای اینترنت» در خیابان ساخاروف مسکو دست به تظاهرات زدند.

***

یک روزنامه آمریکایی با قرار دادن نام عمران خان نخست‌وزیر پاکستان در لیست رهبرانی که شایسته دریافت جایزه صلح نوبل امسال هستند، به مدیریت او برای تنش‌زدایی میان هند و پاکستان اشاره کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها