کد خبر: 278064
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۵:۳۵:۰۰
| |

روایت عبدالکریم حسین‌زاده از حاشیه‌های جلسه علنی امروز مجلس:

گاهی صحن مجلس را با جای دیگر اشتباه می‌گیریم/ وجهه مجلس با این حرکات زیر سوال رفته است

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی جلسه علنی امروز مجلس و درگیری نمایندگان بر سر دیدار اعضای فراکسیون امید با رییس دولت اصلاحات گفت: متاسفانه وجهه مجلس با این حرکات زیر سوال رفته است.

گاهی صحن مجلس را با جای دیگر اشتباه می‌گیریم/ وجهه مجلس با این حرکات زیر سوال رفته است
کد خبر: 278064
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۵:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالکریم حسین زاده با اشاره به اتفاقات جلسه علنی امروز مجلس گفت: آقای زاهدی در نطق میان دستور امروزش به دیدار جمعی از نمایندگان عضو فراکسیون امید با آقای خاتمی معترض شد. البته اسم ایشان را نیاورد و با القاب مد نظر خودش از آقای خاتمی یاد کرد. او می‌گفت که این دیدار خلاف منافع ملی بوده و آقای وکیلی هم در تذکری در پاسخ به ایشان گفت که «خلاف منافع ملی رئیس جمهوری است که در خیابان‌ها می‌چرخد و کسی هم به او معترض نمی‌شود. همین‌ها باعث ایجاد تنش در جلسه علنی مجلس شد. برخی نمایندگان به تریبون رئیس جلسه و آقای وکیلی هجمه کردند».

این نماینده مجلس اضافه کرد: کسی که در مجلس تذکر می‌دهد ولو اینکه ما مخالف او باشیم پنج دقیقه برای بیان تذکرش فرصت دارد و اگر کسی به صحبت‌های او اعتراض داشت می‌تواند بعد از پایان صحبتش تذکر بدهد؛ نه اینکه تریبون آن فرد را ببندد. متاسفانه وجهه مجلس با این حرکات زیر سوال رفته و گاهی ما صحن علنی را با جاهای دیگر اشتباه می‌گیریم. اینجا جای گفت‌وگو است و اگر هم مخالف هم هستیم باید اجازه دهیم همه حرفشان را بزنند. آقای کریم قدوسی و تعدادی از نمایندگان در حین صحبت‌های آقای وکیلی به جایگاه هیأت رئیسه رفتند و به سمت تریبون آقای مطهری و وکیلی هجمه کردند. ما هم می‌خواستیم اینها را آرام کنیم که درگیری بالا گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها