کد خبر: 278073
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۸:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۷

از حذف سه دهک مشمول یارانه در سال 98 تا تمدید ممنوعیت صادرات انواع کاغذ و کاغذ باطله

خرید 28 فروند هواپیمای کارکرده ایرباس و ای‌تی‌آر، تحریم، تاثیر منفی بر عملکرد صندوق ضمانت صادرات نداشت و 78 درصد کارگران کمتر از یک میلیون و 600 هزار تومان دریافت می‌کنند از جمله مهم‌ترین خبر های اقتصادی امروز بود.

از حذف سه دهک مشمول یارانه در سال 98 تا تمدید ممنوعیت صادرات انواع کاغذ و کاغذ باطله
کد خبر: 278073
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۸:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| خرید 28 فروند هواپیمای کارکرده ایرباس و ای‌تی‌آر در آخرین جلسه شورای اقتصاد سال 97 سرمایه‌گذاری از محل منابع داخلی ایران‌ایر برای خرید 28 فروند هواپیمای کارکرده از سوی وزارت راه و شهرسازی مطرح و پس از بحث و تبادل نظر با آن موافقت شد.

3 دهک مشمول حذف یارانه در سال 98 مشخص شد رحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: افرادی که حقوق بالای 5 میلیونی داشته و هنوز یارانه می‌گیرند و افراد فوت شده‌ای که هنوز یارانه آنها برقرار است جزو 3 دهکی خواهند بود که یارانه آنها قطع می‌شود.


تحریم، تاثیر منفی بر عملکرد صندوق ضمانت صادرات نداشت مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات کشور با اعلام اینکه تحریم تاثیر منفی بر عملکرد این صندوق نداشته گفت: حجم پوشش‌های بیمه‌ای و ضمانتی صندوق امسال به 2 میلیارد و 200 میلیون دلار رسید که نسبت به پارسال 25 درصد رشد دارد.


حسابرسی‌ از بانک‌های خصوصی با ورود فراکسیون مبارزه با مفاسد امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از ورود این کمیسیون به نحوه حسابرسی‌های صورت‌ گرفته در رابطه با بانک‌های خصوصی خبر داد.


صادرات انواع کاغذ و کاغذ باطله ممنوع است گمرک ایران با ارسال بخشنامه‌ای، اعلام کرد ممنوعیت صادرات انواع کاغذ و کاغذ باطله همچنان برقرار است.


78درصد کارگران کمتر از یک میلیون و 600 هزار تومان دریافت می‌کنند فرامرز توفیقی، رئیس کارگروه مزد کانون عالی شوراهای اسلامی کار با بیان اینکه دریافتی 78 درصد کارگران کمتر از 1.6میلیون تومان است، گفت: دریافتی کارگران برای سال آینده باید یک میلیون و 89 هزار تومان افزایش یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها