کد خبر: 278078
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

استاندار کرمانشاه اعلام کرد :یک میلیارد تومان کمک مردم در حساب یک سلبریتی

استاندار کرمانشاه گفت: سلبریتی که حدود یک میلیارد تومان مردم به حساب وی برای کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه کمک کرده بودند پای کار نیامده و اقدامی انجام نداده است.

استاندار کرمانشاه اعلام کرد :یک میلیارد تومان کمک مردم در حساب یک سلبریتی
کد خبر: 278078
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هوشنگ بازوند در جلسه دیدار با رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه در زلزله کرمانشاه 104 هزار خانه تخریب شد، گفت: همچنین 13 هزار جایگاه دامی و 7 هزار واحد تجاری تخریب شد.

وی گفت: زلزله کرمانشاه در 9 شهرستان و 1932 روستا خساراتی را وارد کرد که تعمیر 67 هزار واحد در دستور کار قرار دارد و 62 هزار واحد تاکنون به اتمام رسیده و همچنین از 37 هزار واحد احداثی 25 هزار واحد به اتمام رسیده است.

بازوند با اشاره به اینکه کمیته امداد 9 هزار و 400 واحد مسکونی را احداث و بازسازی کرده است، گفت: از این تعداد واحد فقط 200 واحد باقی مانده و بقیه واحدها تحویل داده شده است.

به گفته وی همچنین 11 هزار واحد دامی و 7 هزار واحد تجاری به اتمام رسیده است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه در زلزله کرمانشاه مردم 269 میلیارد تومان مواد غذایی کمک و توزیع کردند، گفت: 63 میلیارد تومان وجه نقد به حساب هلال احمر از سوی مردم واریز شده است و همچنین 22 میلیارد تومان مردم به حساب سلبریتی ها واریز کرده اند.

وی گفت: از کمک‌هایی که به سلبریتی ها واریز شده سه نفر آنها در منطقه در حال انجام کار هستند و فردی که حدود یک میلیارد مردم به حساب وی برای کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه کمک کرده بودند پای کار نیامده و اقدامی انجام نداده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم در زلزله کرمانشاه برای کمک به این منطقه سنگ تمام گذاشتند، گفت: اقدام دولت بی نظیر بود به طوری که اعتبارات بعد از یک هفته ابلاغ شد و در حال حاضر 95 درصد اعتبارات سال 97 تخصیص یافته است.

منبع:مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها