داورزنی:

ثابت شود با کارت هدیه رأی خواستند انتخابات را باطل می‌کنیم

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اینکه بخواهند با هدیه و بسته مجمع را تحت تاثیر قرار دهند، با تذکر وزارت ورزش روبرو خواهند شد و اگر حتی ثابت شود، انتخابات را ابطال خواهیم کرد.

ثابت شود با کارت هدیه رأی خواستند انتخابات را باطل می‌کنیم
کد خبر: 278086
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۶:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون هندبال گفت: بعد از قانون منع بکارگیری بازنشستگان رحیمی استعفا داد و فدراسیون 3 ماه با سرپرست اداره می‌شد. تلاش وزراتخانه این است که فدراسیون ها برای ثبات تعیین تکلیف بشوند تا برای سال آینده و کسب سهمیه المپیک و بازی های آسیایی 2020 شروع کنند و در رده های مختلف آماده سازی تیم ها انجام شود. می طلبید، زودتر انتخابات را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: 15 - 16 نفری ثبت نام کرده بودند تمام دوستان از مدیران خوب ورزش و دانشگاهی بودند که در نهایت پاکدل رای مجمع را گرفت و برای 4 سال به عنوان رئیس انتخاب شد تا فعالیت ها برای ارتقای هندبال آغاز شود.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره بحث هایی که درباره کارت هدیه و .. مطرح می شد، گفت: یکی از مباحثی که کاندیدها مطرح می کنند، جذب حامیان مالی است که یکی از شعارهای تبلیغاتی است اما اینکه بخواهند با هدیه و بسته مجمع را تحت تاثیر قرار دهند، با تذکر وزارت ورزش روبرو خواهند شد و اگر حتی ثابت شود، انتخابات را ابطال خواهیم کرد، چون سلامت مجمع از هر چیزی مهم تر است. امروز 12 نفر زحمت زیادی کشیدند و برنامه های خود را ارائه دادند که آرای مرحله اول را دیدید. در مجموع انتخابات سالم بود. فرد منتخب از خانواده هندبال است و نایب رئیس رحیمی بوده و از مدیران جوان کشور هستند که علی رغم جوانی سابقه خوبی در استان فارس دارند و در حوزه هندبال هم چندین سال است تیمداری کرده اند. اعضای مجمع به این بلوغ رسیده اند که با بررسی رای داده اند.

داورزنی درباره مشکلات مالی که در زمان سرپرستی دولو در فدراسیون هندبال ایجاد شده استف گفت: این مسائل رسانه‌ای نیست وقتی قرار است ریاست تحویل داده شود تمام اسناد و حساب‌ها صورتجلسه و منتقل می‌شود. بعد از رفتن رحیمی طبق قانون اسناد به سرپرست تحویل داده شده و هزینه‌های برنامه‌های فدراسیون مشخص است. طبیعی است که هنگام تحویل اسناد به پاکدل نیز حساب‌ها صورتجلسه می‌شود.

وی درباره مخالفت سرپرست فدراسیون جودو در پیشنهاد فدراسیون جهانی مبنی بر تقبل هزینه‌های سرمربی تیم ملی گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام، حتما با دوستان صحبت می‌کنیم وقتی فدراسیون جهانی حاضر است حقوق 4 هزار دلاری و هزینه‌های سرمربی تیم ملی را پرداخت کند باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره بی‌نظمی مجمع امروز و استفاده برخی از اعضا از موبایل و شائبه تغییر نتایج گفت: در مجامع معمولا رقابت بین دو یا چهار نفر است. وقتی تعداد بالا می‌رود طبیعی است که کمی زمان طولانی‌تر شود به همین دلیل زمان استراحت بیشتری هم می‌طلبد. دو نفر به مرحله دوم راه یافته بودند و بحثی درمورد تلفن همراه مطرح نیست. موضوع غیرقانونی هم اتفاق نیفتاده است. هیچ کس هم نمی‌توانست آراء را پیش‌بینی کند.

داورزنی درمورد شائبه مهندسی انتخابات به نفع گواری گفت: آیا گواری رئیس فدراسیون شد؟ چطور مهندسی بوده است که نماینده ما به زعم دوستان رای نیاورده است. وزارت ورزش در هیچ انتخاباتی ورود نمی‌کند شاید برخی خودشان را نماینده وزارت معرفی کنند. امروز هم دو سه کاندیدا از مدیران وزارت بودند اما با برنامه‌هایشان در رقابت شرکت کردند. وزارت ورزش به هیچ عنوان تصمیم ندارد اعضای مجمع را تحت تاثیر قرار دهد و درنهایت این مجمع است که تشخیص می‌دهد کدام فرد توانایی اداره فدراسیون را دارد.

وی درباره انصراف برخی از کاندیداها که در انتخابات فدراسیون‌های مختلف ثبت‌نام می‌کنند، گفت: زمانی شما احساس می‌کنید در رشته‌ای می‌توانید کاندید شوید برنامه‌هایتان را ارائه می‌دهید اما بعد از بررسی فضا متوجه می‌شوید شانسی ندارید یا افراد بهتری هستند که می‌توانند بهتر کار کنند که انصراف می‌دهید. وقتی کاندیداها فضا را ببینند که شانسی ندارند طبیعی است فضا را برای بقیه رقبا فراهم کنند. ما که نمی‌توانیم جلوی ثبت نام کسی را بگیریم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها