کد خبر: 278094
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۸:۱۶:۵۱
| |

علی نجفی خشرودی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

وضعیت گروه‌های تروریستی در مناطق پیرامونی ایران با حضور عراقچی بررسی شد

علی نجفی خشرودی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: عراقچی با اشاره به اینکه تروریسم یکی از معضلات جدید در منطقه به شمار می‌رود، سیاست جمهوری اسلامی مبنی بر مقابله با تروریسم را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد که دستگاه‌های ذیربط و هماهنگی نزدیک هم در مقابله با تروریسم مصمم هستند.

وضعیت گروه‌های تروریستی در مناطق پیرامونی ایران با حضور عراقچی بررسی شد
کد خبر: 278094
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۸:۱۶:۵۱

اعتمادآنلاین| علی نجفی خشرودی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود بیان کرد: در این نشست که با حضور عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه و مسئولان سایر ارگان‌ها برگزار شد آخرین وضعیت گروه‌های تروریستی در مناطق پیرامونی ایران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: عراقچی با اشاره به اینکه تروریسم یکی از معضلات جدید در منطقه به شمار می‌رود، سیاست جمهوری اسلامی مبنی بر مقابله با تروریسم را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد که دستگاه‌های ذیربط و هماهنگی نزدیک هم در مقابله با تروریسم مصمم هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: در این جلسه عراقچی با بیان اینکه سازمان ملل متحد، سه خانواده یعنی داعش و گروه‌های وابسته، القاعده و گروه‌های وابسته، طالبان و گروه‌های وابسته را به عنوان گروه‌های تروریستی می‌شناسد، همچین معاون سیاسی وزیر خارجه اشاره کرد که اگرچه داعش برنامه جهانی داشت، اما به عنوان خلافت اسلامی در عراق و سوریه شکست خورد.

نجفی اظهار کرد: اضمحلال سرزمینی تروریست‌ها و پراکندگی آن‌ها از منطقه، حمایت‌های برخی کشور‌های منطقه و خارج از منطقه از تروریست‌ها ارتباط تروریسم و قاچاق مواد مخدر، عزم جدی و عملی جهانی برای مقابله با تروریسم و ... از موارد مطرح در این جلسه بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها