کد خبر: 278102
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۹:۱۵:۰۰
| |

ولی ملکی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس:

حجتی به مجلس نیامد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در نشست عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس که قرار بود وضعیت بازار و کالاهای اساسی بررسی شود وزیر جهاد کشاورزی حضور نیافت که موجب دلخوری و اعتراض اعضای کمیسیون شد.

حجتی به مجلس نیامد
کد خبر: 278102
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بیان جزئیات نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش،‌ اظهار داشت: باتوجه به اینکه کالاهای اساسی بیشتر توسط وزارت جهاد کشاورزی تولید و توزیع می‌شوند از وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی جهت حضور در کمیسیون صنایع دعوت شد.

وی افزود: این جلسه برگزار و از وزیر دعوت شد تا وضعیت بازار این کالاهای اساسی همچون توزیع انواع گوشت قرمز و مرغ را بررسی و برای برون‌رفت از مشکلات راهکار پیدا شود اما متاسفانه آقای حجتی در اقدامیغیرحرفه‌ای در کمیسیون حضور پیدا نکرد که این موضوع موجب دلخوری نمایندگان شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر همین اساس اضافه کرد‌:عدم حضور وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون صنایع به‌منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان درباره وضعیت بازار کالاهای اساسی و بررسی این مهم، نشان از نداشتن برنامه و راهکار برای برون‌رفت از مشکلات معیشتی مردم، کاهش قیمت‌های سرسام‌آور کالاهای اساسی و افزایش تولید و توزیع این کالاها دارد.

وی افزود: اگرچه تعدادی از معاونان وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی در این جلسه حضور یافته و توضیحاتی در مورد موضوع جلسه ارائه کردند اما به‌دلیل آنکه از توضیحات آن‌ها بوی تحول و اصلاح شرایط نابسامان فوق به مشام نمی‌رسید نمایندگان قانع نشده و تنظیم بازار کماکان در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی به‌دلیل نداشتن برنامه برای عبور از مشکلاتی همچون رساندن گوشت و مرغ به دست مصرف‌کننده اصلی و جلوگیری از قاچاق دام از سوالات نمایندگان و پاسخ به آن‌ها گریزان است درحالی که مجلس به دنبال کمک به دولت برای برون‌رفت از مشکلات است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها