کد خبر: 278205
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۰۹:۵۰:۵۵
| |

ترکیب احتمالی استقلال برابر العین؛ بازگشت رحمتی به دروازه آبی‌ها

شاگردان شفر در دومین دیدار مرحله گروهی خود روز سه شنبه میزبان العین خواهند بود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر العین؛ بازگشت رحمتی به دروازه آبی‌ها
کد خبر: 278205
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۰۹:۵۰:۵۵

اعتمادآنلاین| استقلال اگر می خواهد همچنان برای صعود شانس داشته باشد، با توجه به شکست سنگین در اولین دیدار محکوم به برد خانگی برابر العین با گل های زده زیاد است و آبی ها می دانند که دیدار خانگی با العین، آسان ترین نبرد این تیم در مرحله گروهی است.


استقلال نیز البته در هفته های اخیر نشان داده تیم تقریبا بی رحمی است و توانایی کسب پیروزی و با گل های زده بالا را دارد و حالا برابر العین هواداران امیدوارند تیم شفر باز هم بی رحم و قدرتمند در زمین ظاهر شود.


مهدی رحمتی بعد از یک دیدار غیبت دوباره به دروازه استقلال بازگشته و با توجه به حضور در نشست خبری، حضور او در ترکیب قطعی است تا حسینی دوباره نیمکت نشین شود.


در خط دفاعی دانشگر و منتظری کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت و البته این احتمال نیز وجود دارد که چشمی جانشین یکی از این دو بازیکن شود. شنیده ها از رختکن استقلال حاکی از این است که امروز میلاد زکی پور مدافع چپ استقلال خواهد بود و از سوی دیگر وریا غفوری نیز می تواند از ابتدا برای استقلال به میدان برود.


در خط میانی علی کریمی تنها هافبک دفاعی استقلال است و پاتوسی و باقری جلوتر از او بازی خواهند کرد تا استقلال مانند دیدارهای قبلی آرایش 4-3-3 داشته باشد.


بازگشت اسماعیلی به خط حمله، او را تبدیل به وینگر راست استقلال می کند و ایسما نیز بعد از یک نمایش درخشان در لیگ، در آسیا نیز بال چپ استقلال خواهد بود تا منشا در این دیدار مهاجم هدف تیم شفر شود.


استقلال به این ترتیب بازیکنانی مانند نورافکن، شجاعیان، محسن کریمی، طارق همام و تبریزی را برای نیمه دوم روی نیمکت خواهد داشت که می توانند به شفر برای تغییر روند مسابقه کمک کنند.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها