کد خبر: 278238
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

رئیس سازمان جنگل‌ها:

صنوبر بهترین گونه برای زراعت چوب است/ تدابیر ویژه در نوروز برای جلوگیری از تخریب جنگل‌ها

خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل‌ها با اشاره به اینکه برخی گونه‌های پالونیا که در کشور وجود دارد مورد تأیید مؤسسه تحقیقات جنگل است، گفت: برای زراعت چوب، صنوبر بهترین گونه است.

صنوبر بهترین گونه برای زراعت چوب است/ تدابیر ویژه در نوروز برای جلوگیری از تخریب جنگل‌ها
کد خبر: 278238
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| خلیل آقایی در مراسم هفتمین روز درختکاری در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی در ایام نوروز، گفت: ما در طول سال به بحث تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعی توجه داریم و در ایام تعطیل به صورت ویژه یگان حفاظت سازمان در این زمینه فعالیت می‌کند.

وی اضافه کرد: دیروز هم در منطقه شمیرانات یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها مانوری را برگزار کرده تا برای ایام نوروز آمادگی کامل داشته باشد.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به اینکه روند تخریب و تصرف عرصه‌های طبیعی در طول سال کاهش داشته است، افزود: در ایام نوروز نیز با تمام توان از این مسئله جلوگیری خواهیم کرد.

آقایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نظر سازمان جنگل‌ها درباره کشت درخت پالونیا افزود: پالونیا گونه‌های مختلفی دارد که تعدادی از آنها که در داخل کشور ما هستند، مورد تأیید مؤسسه تحقیقات جنگل بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اما برای زراعت چوب ما هنوز معتقدیم که صنوبر مناسب‌ترین گونه برای این کار است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها