کد خبر: 278299
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۱۱:۳۱:۰۰
| |

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس:

نگرانی رهبری از عدالت و نحوه توزیع رفاهیات قابل تامل است

علی گلمرادی نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس اعلام کرد: آنچه که باید بپذیریم و در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره شد امکانات، رفاهیات و دستاوردهای بس گسترده و بی نظیر و غیر قابل قیاس با هر دوره‌ای است اما نگرانی مقام معظم رهبری در عدالت و توزیع این رفاهیات قابل تامل است.

نگرانی رهبری از عدالت و نحوه توزیع رفاهیات قابل تامل است
کد خبر: 278299
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۱۱:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| علی گلمرادی در نطق میان دستور امروز سه‌شنبه مجلس، گفت: در هر عصر و هر نقطه‌ای از جهان دولت و مجلس وظیفه ایجاد امکانات، خدمات و رفاهیات و مهم‌تر از آن رعایت عدالت در توزیع این امکانات را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل سال عمر با برکت آن بر کسی پوشیده نیست، رجوع کنید به بیانیه ارزشمند گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری که خالصانه و صادقانه در جلوی روی شما و دشمنان نظام قرار گرفته است. آنچه ما و شما در خصوص عدالت به عنوان فلسفه وجودی نظام، در دستور کار قرار داده‌ایم غیر قابل قبول است. امروز بعضی از نقاط کشور به دلیل اختصاص و تمرکز قدرت در دولت، پیشرفته و مترقی است اما کسانی که در دولت نفر ندارند محروم هستند هرچند که در پیشرفت و اقتدار و منافع ملی کشور جایگاه ویژه‌ای دارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه استان‌های مرزی، صنعتی و تجاری و استان‌هایی که همانند خوزستان پایتخت انرژی کشورند به دلیل بی‌عدالتی دولتمردان در فقر گسترده به سر می‌برند، بیان کرد: دولت‌ها بر خلاف تبلیغاتی که در رقابت‌های انتخاباتی بر زبان جاری می‌کنند، به گفته‌های خود پایبند نمی‌دانند و به نظر بنده دولتمردان اسلامی و انقلابی نیستند بلکه خائن به خود، تیم خود و ملت هستند.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس بر این باور است که بی توجهی به دو حوزه آموزش و پرورش و کار و کارگر آب به آسیاب دشمن ریختن است.

گلمرادی ادامه داد: بی‌توجهی به معلمان در حقوق، بی توجهی به کارگران در اختلاف طبقاتی و حقوق و مزایا به معنای وارد شدن آسیب جدی در قیاس با تحریم‌هاست. باید توجه داشت که معلمی که سرپناه ندارد و حقوق دو میلیون تومانی دریافت می‌کند، انسان کارآفرین تحویل جامعه نمی‌دهد در نتیجه اقتصاد کشور به حال و روز فعلی ایجاد شده توسط آنها می‌شود. به آموزش و پروش یعنی توجه به کار کارشناسی، منطقی و اقتدار کشور.

وی ابراز تاسف کرد: امروز دریافت حقوق‌های 40 میلیون تومانی در صنعت پتروشیمی، نفت و گاز در کنار حقوق یک میلیونی کارگران بیانگر بی‌عدالتی و غیرتی شما در رابطه با مردمان و خادمان نظام است.

گلمرادی تعطیلی کارخانه قند و نیشکر هفت تپه و گروه ملی را نشانه زد و بندهای سیاسی دانست و افزود: امروز خوزستان جولانگاه پیمانکاران وابسته به ارکان دولت است. مردم را با داستان‌های استعفا و تحریم سرگرم کرده‌اید تا سرپوشی بر ناکارآمدی‌هایتان باشد. به شما اعلام می‌کنم که آیا بهتر نبود به جای برنامه‌های ناکارآمد برای معیشت و اقتصاد چاره‌اندیشی می‌کردید؟ آیا شرایطی سخت تر از این برای معیشت مردم وجود دارد؟ هدر رفت سرمایه‌های انسانی و جوان‌های بیکار را نمی‌بینید یا فساد گسترده را شاهد نیستید؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس خطاب به دشمنان نظام هم گفت: ذوق زده نشوید مردم و ملت ایران همچنان مقاوم و پایدار، علمدار نظام مقدس خود هستند و در جشن چهل سالگی انقلاب آن را به خوبی نشان شما دادند پس هیچ وقت به فکر براندازی نباشید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها