کد خبر: 278312
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۱۲:۰۴:۰۰
| |

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد:

نظارت حداکثری برکنترل قیمت‌های گردشگری در نوروز98

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: از سازمان تعزیرات حکومتی تقاضا دارم نظارت حداکثری بر بحث کنترل قیمت‌ها داشته باشند.

نظارت حداکثری برکنترل قیمت‌های گردشگری در نوروز98
کد خبر: 278312
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۱۲:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سی و هشتمین نشست ستاد ملی هماهنگی خدمات سفر با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، ولی تیموری معاون گردشگری و اعضای ستاد، در سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.

در این نشست معاون رییس جمهوری رئیس سازمان میراث فرهنگی با عرض تبریک به مناسبت نوروز 98 بر ایمنی و امنیت در این ایام تاکید کرد و گفت: از تمام دستگاه تقاضا دارم توجه ویژه‌ای به موضوع امنیت و ایمنی داشته باشند و تلاش کنند تا رویداد ناخوشایندی رخ ندهد.

وی همچنین از تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که بخشی از وظایف‌شان در رابطه با پیشگیری و هشدار مانند هواشناسی تقاضا کرد: امیدوارم با هشدار به موقع به شهروندان شاهد هیچ اخبار منفی در روزهای آغازین سال نباشیم.

مونسان افزود: نوروز جشن ملی ماست و با توجه به تاکید ویژه رییس جمهوری بر موضوع نشاط و شادابی ، سعی داریم حداکثر رضایت‌مندی برای شهروندان فراهم آوریم.


معاون رییس جمهور با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: از سازمان تعزیرات حکومتی تقاضا دارم نظارت حداکثری بر بحث کنترل قیمت‌ها داشته باشند.


مونسان با اشاره به اینکه سیاست ما عدم افزایش قیمتهاست گفت: ارگان های مسئول اقدامات لازم را در رابطه با محدود نمودن چارترها انجام دهند و آژانس‌ها هوایی نیز حق افزایش قیمت ندارند.


رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری همچنین در رابطه با بهداشت مراکز تفریحی و اقامتی تاکید کرد و‌گفت: امیدوارم با نظارت حداکثری در این بخش شاهد شکایاتی در این زمینه نباشیم.


مونسان با بیان اینکه سیاست امسال ما توزیع یکنواخت سفر است، گفت: رویکرد امسال ما این است که بار ترافیکی کشور را به سمت استان‌های جنوبی و غربی کشور هدایت شود و شاهد کاهش ترافیک در مناطق پر حجم کشور باشیم.

معاون رییس جمهور همچنین گفت: با توجه به تحولات اقتصادی اخیر پیش‌بینی می‌شود با کاهش 3میلیون نفری سفرهای خارجی و در مقابل افزایش سفرهای داخلی در این ایام مواجه باشیم. بنابراین تمامی دستگاه‌ها آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.


مونسان همچنین با تاکید بر اینکه ما در رسیدگی به شکایات دنبال تنبیه نیستیم، از تمامی دستگاهای اجرایی حوزه گردشگری خواست هدف اصلی را رضایت گردشگران قرار دهند و در رسیدگی به شکایات در اسرع وقت عمل کنند تا مردم اثرات رسیدگی به شکایات خود را مشاهده نمایند.

رییس سازمان گردشگری از گردشگران خواست در صورت مشاهده تخلفاتی در این رابطه با شماره تلفن 0929 اطلاع رسانی نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها