سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۷

از حکم جلب مدیر عامل استقلال تا بازگشت زیدان به رئال مادرید

واکنش فغانی به دستمزد پایین داوران، بودجه 300 میلیون پوندی رئال مادرید برای خرید بازیکن، تهدید مدیرعامل ذوب‌آهن به گرفتن حکم جلب فتحی و... از مهم‎ترین خبرهای ورزشی 21 اسفندماه 1397 است.

از حکم جلب مدیر عامل استقلال تا بازگشت زیدان به رئال مادرید
کد خبر: 278386
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علاقه و تمرکز داوران ربطی به دستمزد ندارد؛ علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال در مورد حقوق داوران گفت: عشق و علاقه به داوری و تمرکز ربطی به دستمزد داوران ندارد. ما خودمان وضعیت را می‌دانستیم و با علم به همین موضوع وارد داوری شدیم.

تذکر دوباره رفعتی به داوران؛ از آن گروه تلگرامی خارج شوید؛ داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوران اعلام کرد پنج داور همچنان در گروه تلگرامی فعالیت دارند و تا زمانی که در این گروه باشند به آن‌ها قضاوت داده نخواهد شد.

بودجه 300 میلیون پوندی رئال برای تیم جدید زیدان؛ زیدان فرانسوی دوباره هدایت سفیدپوشان مادریدی را بر عهده گرفته است. حالا رئالی‌ها مبلغ 300 میلیون پوند برای تقویت تیم کنار گذاشته‌اند.

ذوب‌آهن به دنبال جلب مدیرعامل استقلال؛ سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: تا پایان وقت اداری فردا (چهارشنبه) به آقای فتحی مدیرعامل استقلال فرصت می‌دهم تا چک انتقال تبریزی پاس شود و گرنه حکم جلب او را می‌گیرم.

پول نداریم برای تیم ملی مربی انتخاب کنیم؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال کم درآمد شده و پول داوری و خیلی از بخش‌ها را نداریم. به همین خاطر هم نمی‌توانیم سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها