کد خبر: 278433
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷

از دخالت نداشتن اصناف در قیمت‌گذاری کالاهای اساسی تا به نتیجه نرسیدن ارز 4200 تومانی

کمترین حقوق‌ در سال آینده 525 هزار تومان افزایش می‌یابد، اظهارنظر وزیر اقتصاد درباره به نتیجه نرسیدن ارز 4200 تومانی، جابجایی کالا در بندر شهید رجایی از 65 میلیون تن فراتر رفت و 75 درصد بازنشسته‌ها کمتر از 2.5 میلیون حقوق می‌گیرند از جمله مهمترین خبرهای اقتصادی امروز بود.

از دخالت نداشتن اصناف در قیمت‌گذاری کالاهای اساسی تا به نتیجه نرسیدن ارز 4200 تومانی
کد خبر: 278433
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کمترین حقوق‌ در سال آینده 525 هزار تومان افزایش می‌یابد حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تشریح نحوه افزایش حقوق کارمندان در سال 98 گفت که کمترین حقوق‌ها در سال آینده 525 هزار تومان افزایش خواهد یافت.


ارز 4200 تومانی به نتیجه نرسید فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: ارز 4200 تومانی در عمل آن طور که باید نتیجه نداد و اگر قرار باشد به دهک‌های پایین، فشارهایی از این ناحیه وارد شود، دولت قطعاً سیاست خود را تغییر می‌دهد.


جابجایی کالا در بندر شهید رجایی از 65 میلیون تن فراتر رفت اله مراد عفیفی‌پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: طی 11 ماه اول سال جاری بالغ بر 65 میلیون تن انواع کالا تخلیه و بارگیری شد.


75 درصد بازنشسته‌ها کمتر از 2.5 میلیون حقوق می‌گیرند حقوق‌های پایین بازنشستگان در حالی همواره مورد اعتراض بوده و مدتی است برای بهبود وضعیت آن منابعی در بودجه در نظر گرفته شده که در حال حاضر حدود 75 درصد از بازنشسته‌ها کمتر از 2.5 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.

اصناف در قیمت‌گذاری کالاهای اساسی دخیل نیستند سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اتاق‌های صنفی هیچگونه قیمتی برای کالاهای اساسی اعلام نکرده‌اند، گفت: اتاق اصناف ایران با پشتوانه 3 میلیون واحد صنفی به دنبال ساماندهی بازار 80 میلیونی ایران است.

فولادسازان بیش از پنج میلیون تن صادرات داشتند صادرات فولادسازان بزرگ کشور از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه به پنج میلیون و 89 هزار و 55 تُن شمش و محصولات فولادی رسید که در مقایسه با دوره مشابه پارسال افت 22 درصدی داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها