قاسم میرزایی‌نیکو، عضو فراکسیون امید مجلس:

منعی برای ملاقات با کسی که در حصر نیست، وجود ندارد/ اینکه کسی بگوید این حق را ندارید خودش مصداق بارز نادیده گرفتن حق است/ باید گفت‌وگوی ملی را به عرصه عمل برسانیم

قاسم میرزایی‌نیکو عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره دیدار نمایندگان با سید محمد خاتمی و حواشی ایجاد شده در این خصوص گفت: هنگامی یک نفر در حصر است نمی‌شود به ملاقاتش رفت اما هنگامی که فرد حضور دارد، در حصر نیست و می‌شود با وی دیدار کرد چه منعی برای ملاقات با وی وجود دارد؟

منعی برای ملاقات با کسی که در حصر نیست، وجود ندارد/ اینکه کسی بگوید این حق را ندارید خودش مصداق بارز نادیده گرفتن حق است/ باید گفت‌وگوی ملی را به عرصه عمل برسانیم
کد خبر: 278460
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۰۸:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| قاسم میرزایی نیکو درباره این‌که برخی عنوان می‌کنند نمایندگان در این شرایط مجلس به جای اینکه پیگیر وضعیت معیشتی مردم باشند بر سر دیدار با رئیس دولت اصلاحات با یکدیگر مشاجره می‌کنند، گفت: مشکل اصلی جامعه ما همین است که حقوق همدیگر را رعایت نمی‌کنیم؛ هنگامی که حقوق اصلی جامعه، شهروندان و یک نماینده رعایت نمی‌شود چگونه انتظار داریم مشکلات حل شود.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک نماینده دوست دارد به ملاقات یکی برود با او دیدار کند و تبریک بگوید آیا این حق را ندارد؟

وی خاطرنشان کرد: هنگامی یک نفر در حصر است نمی‌شود به ملاقاتش رفت اما هنگامی که فرد حضور دارد، در حصر نیست و می‌شود با وی دیدار کرد چه منعی وجود دارد؟ اینکه کسی بگوید این حق را ندارید خودش مصداق بارز نادیده گرفتن حق است.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید این موضوع را به برخی مسائل تعمیم دهیم گفته می‌شود مشکلات، معضلات، محرومیت‌های معیشتی مردم همه وجود دارد بله درست همه این‌ها باید حل شود اما هنگامی که سرخوردگی در مسائل وجود دارد چگونه می‌شود راه را پیدا کرد.

وی تاکید کرد: چه می‌شد اگر از این ملاقات به عنوان یک همدلی یاد می‌شد؛ زیرا مسائلی هم که در این نشست مطرح شد، همین بود.

میزرایی نیکو با اشاره به حواشی اخیر صحن علنی مجلس ادامه داد: هنگامی که فحش و شعار می‌دهند و می‌گویند خلاف امنیت ملی رفتار کردید طرف مقابل هم واکنش نشان می‌دهد و این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی درخصوص اینکه چرا هنوز عده‌ای نسبت به سید محمدخاتمی حساس هستند و سعی می‌کنند جریان اصلاحات را سرکوب کنند، گفت: معتقدم این مسائل بسیار مهم و اصلی است و تا این محورهای اصلی در جامعه رفع و رجوع نشود بقیه موارد فرعی هستند. همه فکر می‌کنند اصل اقتصاد است اما من می‌خواهم بگویم ساختارها و مسائل بنیادی اصل است که اگر این مسائل حل شود بسیاری از مشکلات هم به خودی خود رفع خواهند شد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی درباره اینکه راه برون‌رفت از این درگیری‌های جناحی چیست، بیان کرد: ما باید گفت‌وگوی ملی را به عرصه عمل برسانیم و همه با هم تفاهم داشته باشیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها