کد خبر: 278534
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۰۹:۴۹:۰۰
| |

برد لیکرز پس از مدتها ناکامی

برد لس آنجلس لیکرز بعد از چندین باخت می توانست خبر اول لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا باشد اما رشوه گرفتن یک مربی باعث شد همه چیز در دیدارهای امروز تحت تاثیر این خبر قرار بگیرد.

برد لیکرز پس از مدتها ناکامی
کد خبر: 278534
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۰۹:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز با هفت مسابقه ادامه پیدا کرد. در این دیدارها می توان به برد لس آنجلس لیکرز برابر شیکاگو اشاره کرد اما دیدارهای امروز لیگ NBA هم تحت تاثیر اخبار جالب توجهی بود. اولین خبری که رسانه ها را درگیر خود کرده رشوه گرفتن یک مربی است و خبرهای بعدی درباره درگیری ها در مسابقات دیروز بود.


جرمو آلن سرمربی سابق تیم دانشگاه پنسیلوانیا و مربی کنونی تیم بوستون در دادگاه اعتراف کرده که در زمان حضورش در دانشگاه رشوه گرفته است. او گفته که از یک تاجر معروف برای اینکه پسرش را وارد دانشگاه و تیم بسکتبالش کند 300 هزار دلار رشوه گرفته است. او تاکید کرده که هیچ کدام از کارهای حضور فرزند این تاجر در دانشگاه پنسیلوانیا بدون دخالت او انجام نشده است. این خبر رسانه های ورزشی را کاملا تحت تاثیر خود قرار داده است.


خبرهای بعدی درباره درگیری ها بود. در دیدار روز گذشته راسل وست بروک ستاره تیم اوکلاهاما بعد از برد تیمش برابر یوتا با یکی از تماشاگران این تیم درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد که این ماجرا توسط مسوولان NBA هم پیگیری شد. پس از بررسی های انجام شده وست بروک تبرئه و هوادار تیم یوتا از حضور در ورزشگاه محروم شده است.


در این درگیری که بسیاری از مسوولان لیگ آمریکا، بازیکنان و هواداران از راسل وست بروک حمایت کرده اند هر دو طرف با الفاظی نامناسب یکدیگر را خطاب قرار داده اند که برهمین اساس وست بروک 25 هزار دلار جریمه شده و هوادار یوتا نیز تا آخر عمر حق ورود به سالن های ورزشی را ندارد.


دیگر مسابقه که حواشی زیادی داشت بین دو تیم کلیولند و تورنتو بود که دو بازیکن به خوبی با ضربات مشت از خجالت هم درآمدند. مسوولان NBA با بررسی حواشی این مسابقه سرجی ایباکا به دلیل درگیری با بازیکن حریف 3 مسابقه از همراهی تیمش محروم شد و مارکوس کریس بازیکن کلیولند نیز یک جلسه محروم شده است.


این دو اتفاق دیدارهای امروز را تحت تاثیر خود قرار داده بود. در جریان مسابقه های برگزار شده لس آنجلس لیکرز که فصلی تلخ را پشت سر می گذارد بعد از چند باخت توانست طعم پیروزی را بچشد. این تیم برابر شیکاگو بولز قرار گرفت و با درخشش لبرون جیمز 123 بر 107 به برتری رسید. جیمز در این دیدار 36 امتیاز، 10 ریباند و 4 پاس منجربه گل داشت.


در دیگر مسابقه میلواکی صدرنشین کنفرانس شرق به مصاف نیواورلانز رفت و توانست 130 بر 113 به برتری برسد. در این مسابقه کریس میدلتون توانست عملکردی بهتر از جیانیس آنتتوکونمپو ستاره یونانی میلواکی داشت و با کسب 22 امتیاز، 7 ریباند و 5 پاس منجربه گل بهترین بازیکن تیمش شد اما ستاره بازی الفرید پیتون بازیکن تیم نیواورلانز بود که کارش در این دیدار را با 14 امتیاز، 15 ریباند و 11 پاس منجربه گل تمام کرد و تریپل دبل داشت.


فیلادلفیا و دنور هم دیگر تیم های برنده دیدارهای امروز بودند. فیلادلفیا با عملکرد خوب جئول امبیدی 106 بر 99 کلیولند را برد. امبیدی در این مسابقه 17 امتیاز، 19 ریباند و 5 پاس منجربه گل داشت. در این مسابقه جیمی باتلر ستاره دیگر فیلادلفیا هم استراحت کرد و به میدان نرفت.


دنور تیم دوم کنفرانس غرب هم برابر مینه سوتا با نتیجه قاطع 133 بر 107 به برتری رسید.


در دیگر دیدارهای برگزار شده ایندیانا 103 بر 98 نیویورک را مغلوب کرد، سن آنتونیو 112 بر 105 دالاس را شکست داد و پورتلند در دیدار با لس آنجلس کلیپرز 125 بر 104 به پیروزی رسید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها