کد خبر: 278548
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۰:۰۴:۰۰
| |

سفیر ایران در لندن خبر داد؛

بزرگترین بحران انگلیس پس از جنگ جهانی دوم

حمید بعیدی‌نژاد سفیر ایران در لندن عنوان کرد: مجلس انگلیس لحظاتی پیش با رأی بسیار بالایی برای دومین بار با متن توافق پیشنهادی نخست وزیر برای خروج از اتحادیه اروپا مخالفت نمود. شرایط سیاسی که دولت انگلستان در آن قرار دارد بعنوان بزرگترین بحران انگلیس پس از جنگ جهانی دوم شناخته شده است.

بزرگترین بحران انگلیس پس از جنگ جهانی دوم
کد خبر: 278548
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید بعیدی‌نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مجلس انگلیس لحظاتی پیش با رأی بسیار بالایی برای دومین بار با متن توافق پیشنهادی نخست وزیر برای خروج از اتحادیه اروپا مخالفت نمود. نخست وزیر بعد از اولین دور مخالفت مجلس تلاش نمود از طریق مذاکره با اتحادیه اروپا و‌ با تغییراتی نظر نمایندگان مجلس انگلیس را جلب نماید که این تلاشها امشب با شکست سختی روبرو شد.

بعیدی‌نژاد ادامه داد: با این شکست، نمایندگان مجلس قصد دارند ابتدا فردا اولا امکان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون حصول توافق را مسدود نمایند و سپس روز پنجشنبه پس فردا تاریخ خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که تا این لحظه نیمه شب بیست و نهم ماه مارس مطابق با جمعه نهم فروردین ماه تعیین شده است را برای مدت کوتاهی تمدید کنند تا امکان یافتن راه حل مورد توافق با اتحادیه اروپا بدست آید.

وی در پایان نوشت: شرایط سیاسی که دولت انگلستان در آن قرار دارد از سوی دولتمردان و سیاستمداران این کشور بعنوان بزرگترین بحران انگلیس پس از جنگ جهانی دوم شناخته شده است.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها