واکنش داورزنی به همکلاسی شدن دبیر فدراسیون ژیمناستیک با با صهیونیست‌ها

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما رژیم صهونیستی را به رسمیت نمی شناسیم اما حضور در کلاسها و سمینارها مبارزه مستقیم نیست که بخواهیم حق حضور نماینده خود را سلب کنیم.

واکنش داورزنی به همکلاسی شدن دبیر فدراسیون ژیمناستیک با با صهیونیست‌ها
کد خبر: 278598
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۲:۰۳:۱۷

اعتمادآنلاین| ‌ محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه بیان کرد: سه گانه جا برای کار زیاد دارد و استراتژی بلند مدت می‌خواهد تا جایگاهی بهتر از وضع موجود داشته باشیم. امیدوارم گودرزی فضایی را به وجود آورد تا از کسانی که ایده و فکر دارند استفاده کنند. صرفاً نگاه به منابع مالی دولت نمی‌تواند برنامه‌ها را پیش ببرد و باید رئیس فدراسیون اسپانسرهایی را وارد کند. امیدوارم در ترکیب هیأت رئیسه از تمام ایده‌ها و فکرها استفاده کند چون هیچ کدام از رؤسای فدراسیون‌ها به تنهایی نمی‌توانند گام‌های بلند بردارند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تشخیص مجمع بر این بود که با آقای گودرزی بهتر می‌توانند به اهداف خود برسند و البته به این معنی نیست بقیه کاندیداها توانایی ندارند. الان انتخابات تمام شد و باید از ظرفیت بقیه کاندیداها نیز استفاده شود.

داورزنی در مورد انتخابات گفت: تلاش کردیم تکلیف هفت، هشت فدراسیون را تعیین کنیم. در این چند مجمع که برگزار کردیم شاهد نمایش خوب از دموکراسی بودیم. ذهنیتی در خیلی از دوستان بود که مجامع مهندسی شده و رئیس از قبل مشخص شده است اما چنین چیزی نبود. مجمع به این بلوغ رسیده که به کدام برنامه رأی دهند.

او در مورد این که نامزدها با اعضای مجمع صحبت می‌کردند به چه کسی رأی بدهند، گفت: خلاف قانون نیست. کاندیداهایی که رأی نیاوردند به اعضای مجمع می‌گفتند رأی خود را به چه کسی بدهند که خلاف قانون نیست. البته بلوغ مجمع بالاتر از این حرف‌ها است.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد حضور دبیر فدراسیون ژیمناستیک در کلاسی که نماینده رژیم صهونیستی هم بوده، تاکید کرد: نباید برخی موضوعات به گونه دیگر مطرح شود. شرکت در کلاس‌های مربیگری و سمینارها با نگاهی که به رژیم اشغالگر داریم تفاوت دارد. اینکه در سمینار علمی و مجامع رشته ورزشی شرکت کنیم رویایی و و مبارزه مستقیم نیست و نباید این گونه به آن پرداخته می‌شد. در هیچ زمانی این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم و زمانی که مبارزه‌ای صورت گیرد یک طرف پرچم ایران و طرف دیگر پرچم رژیم صهونیستیباشد با آن مخالف هستیم. زمانی که در سمینارها و سمپوزیم ها کشورهای مختلف هستند اینکه ما حضورن مایندهخودمان را سلب کنیم منطقی نیست. ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم اما از ظرفیت فدراسیون جهانی هم استفاده می‌کنیم و نمی‌گذاریم حقی از ما ضایع شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها